شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

آخرین پست در سال اول زندگی

1391/2/1 17:06
1,458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای نازنینم

قبل از اینکه چیزی بنویسم از صمیم قلب از همتون واسه احوالپرسیهاتون تشکر میکنم و از خدا می خوام هرجا که هستین در کنار خونوادتون روزهای زیبا و شیرینی داشته باشین.

این پست ما آخرین پست تو روزهای سال اول زندگیه شهراد جونه.آخه گل پسرم کم کم داره وارد سال دوم زندگیش میشه که امیدوارم همه روزهای زندگی واسش شیرین و پر برکت باشه.الان که دارم مینویسم 10 روز مونده به تولد گلکم.امروز روز خیلی خوبی بود چون هوا نسبتا آفتابی بود و ما هم با خونواده من و دایی حمید رفتیم باغ پدر جونی تا یکمی از این هوای تمیز بهاری لذت ببریم.

عزیزم تو این یک سالی که پاهای کوچولوتو تو زندگی ما گذاشتی تک تک لحظه هارو واسمون شاد و پر معنی کردی و زندگی قشنگ مارو قشنگتر.واقعا خدارو شکر میکنم که فرشته ای مثل تو به ما داده و اگه به خاطر وجود نازنینت هر روز و هر روز سر سجده به زمین بذارم باز هم نمیتونم از خدا به خاطر این نعمتش تشکر کنم.تو این یک سال ما هم پا به پای تو بزرگ شدیم.عزیزم تو الان یاد گرفتی که بشینی بی بهونه بخندی و گریه کنی،راه،بری دست بزنی،سرسری کنی با اون انگشتای کوچیکت اجسامی رو که میشناسی نشون بدی،بای بای کنی و حتی چهار دستو پا بری و همه خونه رو بهم بریزی،الان که دارم این پست و واست مینویسم خیلی زیبا کنار بابا جون خوابیدی.امیدوارم تک تک لحظات زندگیت پر از شادی و خوشبختی باشه.عاشقتم.

اینم عکسای امروز تو باغ پدرجونی

       

عزیزم چون نمی خوام واسه جشن تولدت کم و کسری ای باشه سرم خیلی شلوغه واسه همینم تا بعد از تولدت نمیتونم واست پست بزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان ریحان عسلی
1 اردیبهشت 91 17:23
سلام ریحان عسلی تو مسابقه ی نی نی متفکر شرکت کرده ، زمان رای گیری شروع شده هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php
مهسا مامان مرسانا
1 اردیبهشت 91 22:31
عزیزمممممممممممممممم به به چه عکس های بهاری.......بی صبرانه منتظر عکس های تولد هستیم.......پیشاپیش تولدش رو از صمیم قلبم تبریک میگم


مرسی عزیزم
مامان سانای
1 اردیبهشت 91 23:25
پیشاپیش تولدت مبارک
مامان خورشيد
2 اردیبهشت 91 7:35
الهي جشن تولدش به بهترين شكل برگزار بشه و به همتون خيلي خوش بگذره. براي شهراد عزيزم زيباترين آرزوها را دارم.
مامان سوگند
2 اردیبهشت 91 7:59
عزيزم پيشاپيش جشن تولد آقا پسر گل رو تبريك مي گم ايشاله داماديش
مامان سونیا
2 اردیبهشت 91 8:16
وای انگاری خیلی به خوشگل پسرمون خوش گذشته پیشاپیش تولدش مبارک باشه عزیزم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
2 اردیبهشت 91 10:43
شهراد عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک کوچویو برات بهترین ها رو ارزو دارم
ترنم
2 اردیبهشت 91 15:14
عزیز دلم چه عکسایه خوشکلی شده خودشم گله بین اون همه شکوفه شده طلایه ناب ،تولدت مبارک عزیز دل خاله ایشالله همیشه سلامت و خندون باشی
منامامان یسنا
2 اردیبهشت 91 15:25
سلام خوبین..ممنون که سرزدید....پیشاپیش مبارکت باشه گلم............مامانی سر فرصت عکسای جدیدی میزارم...........خیلی سرم شلوغه
mamane Ali
2 اردیبهشت 91 19:54
سلام .. تولدت مبارک خاله جووونی .. منتظر عکسای تولدت هستیم خوشکل خاله
مامان پریسا
2 اردیبهشت 91 20:25
سلام بهار جون. عکسها عالی بودن مخصوصا اون عکس که شکوفه ها مشخصا با این شهراد عزیزم.... تولد شهراد جون هم پیشا پیش مبارک.... یادت نره دعوت کنی....
مامان نيكان و روهان
3 اردیبهشت 91 7:54
پيشاپيش تولدت عزيزم تبريك ميگم انشاءالله تازه ها بيشتري رو در سال دوم زندگيت ياد بگيري و چه عكسهاي از گلم گرفتي خيلي قشنگ بود لذت برديم. به ما هم سر بزنيد خوشحال ميشم.
نسترن(مامان نیروانا)
3 اردیبهشت 91 15:59
پیشاپیش تولدت مبارک گل زیبای من...منتظر عکسای خوشگلت هستم...امیدوارم شاد باشی عزیزم
الهام مامان لنا
3 اردیبهشت 91 23:13
سلام امیدوارم شاد وپیروز باشین مرسی بابت تبریک
مامان آریا
3 اردیبهشت 91 23:35
چقدر عزیز شده این گوگوولی مگوولی خدا زیر سایه پدر و مادرش حفظش کنه . تبلدش هم پیشاپیش مبارک .
afshin
4 اردیبهشت 91 0:13
آماده راه پيمايي باشيد - براي نجات خاک ميهن - دولت هم حمايت ميکند نترسيد روز 10 ارديبهشت مقابل سفارت امارات ساعت 4 پس از نيمروز همه با هم براي سه جزيره ايراني ابوموسي ( گبه سبز ) تنب بزرگ و تنب کوچک روز 10 ارديبهشت ماه مقابل سفارت امارات ميرويم و از سرزمينمان دفاع ميکنيم . پيام رساني کن اگر ايراني هستي . خداوند نگهدار سرزمين و فرهنگمان باد .
مامان فافا
4 اردیبهشت 91 10:07
سلام عزیزم.پیشاپیش تولدآقا شهراد مبارک باشه پسرتون خیلی نازه ماشالله با افتخار لینکتون میکنم
سحر مامان آراد
4 اردیبهشت 91 11:40
عزیزم منتظر عکسای تولد هستیم پسر گلت رو ببوس
مامان حنا
4 اردیبهشت 91 12:01
سلام عزیز خاله قربونت برم تولدت نزدیکه خیلی خوشحالم شهراد جونم
خانومی همون موقع که بهم اطلاع دادی اومدم پیشت و عکسای شهراد عزیزم رو دیدم و مطالبت رو هم خوندم منتهی خواستم نظر بزارم مشکلی پیش اومد که سریع نت رو بستمو رفتم ولی الان اومدم هم بهتون سر بزنم و هم اینکه چن خط ناقابل براتون بنویسم
دستت در چه حاله اذیتت که دیگه نمیکنه ؟؟؟؟؟
ایشالله که همیشه تنت سالم باشه از روی شهراد گلم هم ببوس منتظر عکسای تولد هم هستیم از الاان تولد گل پسر نازتو تبریک میگم ایشالله که زیر سایه پدرومادر مهربونش سالیان سال زندگی خوبو خوشی داشته باشه
از روی شهراد جون هم ببوس و مراقبش باش

مرسی عزیز دلم.خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم.شما هم حنای گلمو 100 تا ماچش کن
سارینا مامان آرمان
4 اردیبهشت 91 22:16
سلام عزیزم ممنونم که سر زدی نی نی نازی داری خدا برات حفظش کنه
سارینا مامان آرمان
4 اردیبهشت 91 22:24
من وبلاگت رو لینک کردم
بابای روشا
4 اردیبهشت 91 23:30
سلام گل پسر شیرینی دارید، برایش بهترین ها رو آرزومندم
مامان کیارش
5 اردیبهشت 91 0:16
پیشاپیش تولد گل پسرتون مبارک/ایشالا همیشه سالم و شاد باشه.
مامان مليكا
5 اردیبهشت 91 8:58
سلام خانومي تولد پسر گلت پيشاپيش مبارك ايشالا صد ساله بشه از طرف من روي ماهشو ببوس راستي دستت چطوره بهتر شدي؟

?آره عزیزم ممنونم خوب شده
سمانه
5 اردیبهشت 91 11:22
سلام شهراد جان مرسی به وبلاگ پسرم سر زدی .با اجازه تو رو به لینک دوستان صدرا اضافه میکنم . بهار جان پسرت یه کوپه نمکه !خدا حفظش کنه
مامان رها
5 اردیبهشت 91 23:22
سلام بهار جون هزار ماشا الله پسرت خیلی ناز شده خدا حفظش کنه
مامان ماهک
9 اردیبهشت 91 1:52
سلام من پسر ندارم عکس هایی که دیدی عکس دخترم ماهک است .قیافه اش شبیه پسراست ولی دختر است .همه همین را می گویند واسم عادی شده است.من هم خوشحال می شم با شما بیشتر اشنا شوم . ما در اصفهان زندگی می کنیم شما کجا:
آرزوهای رنگی
9 اردیبهشت 91 11:45
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان .اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید واگر خوشتان امد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 15:03
سلاااااااااام به کوچولوی عزیزم ومامان مهربونش من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم به اسم محمد حسین و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم و دوستای خوبی برای هم باشیم. لطفا در صورت تمایل منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی
مامان پریسا
9 اردیبهشت 91 22:43
سلام بهار جون . نمیدونم نی نی گپ چی شد. به هر حال ببخش. یک دفعه قطع شد.... فردا تولده مبارک باشه......