شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

یه تاخیر طولانی وبلاخره بقیه عکسای عید

1391/1/23 13:41
1,202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

واقعا به خاطر این تاخیر طولانی ازتون عذر می خوام و از همه دوستای خوبی که برام پیام میذاشتن و جویای حال ما میشدن تشکر میکنم.

راستش روز 13 بدر بعد از صرف ناهار افتادم و دستم شکست که به ناچار گچ گرفتییم واسه همینم این چند وقته آپ نمیکردم البته هنوز هم گچشو باز نکردم و این پستو با هزار بدبختی واستون میذارم.

 

خوب حالا بریم سراغ روزهای خوب عید:

روز 11 فروردین اکثر فامیل هامون دور هم جمع شدیم و تصمیم گرفتیم که بریم دور و بر شهر و یه هوایی تازه کنیم که بعد از خوردن ناهار بارون شدیدی گرفت و برگشتیم خونه.

واما 13 بدر

همه این عکسها قبل از شکستن دست منه

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان حنا
23 فروردین 91 15:48
سلام بهار جونم خدا بد نده
دیدم بروز شدی سریع اومدم پیشت
خیلی ناراحت شدم ایشالله که هر چه زودتر دستت خوب بشه
شهراد جونم چطوره خوبه؟؟؟؟؟؟؟
از طرف من صورت مثل ماهشو ببوس و مراقب خودتون باشید
الان دستت چطوره چقدر مونده تا گچشو باز کنین
خیلی دوستتون دارم


مرسی مهربونم.همه خوبیم.سه شنبه هفته دیگه گچشو باز می کنم
شراره
23 فروردین 91 15:56
سلام بهار جون خدا بد نده! اميدوارم هرچه زودتر خوب بشي، شهراد دستتو مي‌بينه چه عكس‌العملي داره؟ كسي كمكت مي‌كنه با بچه خيلي سخته


سلام عزیزم مرسی از محبتت.شهرادهمش میخواد گچ دستمو بکنه تو دهنش.مامانم اینا شهرادو نگه میدارن
مامانی وروجک
23 فروردین 91 17:19
خدا بد نده امیدوارم هر چه زودتر رو براه بشین چه سیزده بدر شلوغ پلوغ و با حالی امیدوارم خیلی خوش گذشته باشه
مامان سوگند
23 فروردین 91 19:19
خدا بد نده عزیزم.انشاله زودتر خوب شی.با بچه کوچیک خیلی سخته نه؟؟!!!

آره خدائیش خیلی سخته
منامامان یسنا
23 فروردین 91 19:28
انشاالله بلا دوره.خیلی ناراحت شدم.انشاالله زود خوب شید.ماشاالله چقدر ناز شدی شهراد جونم....مواظب خودتون باشید....دوستون داریم خیلی زیاد ممنونم که بهمون سر میزنید.
مهسا مامان مرسانا
23 فروردین 91 20:05
الهی.....چرا خانومی مواطب نبودی...ان شاالله که زود زود گپ دستت رو باز کنی.....با بچه کوچیک خیلییییییییی سخته
شهراد شیر کوچولو
23 فروردین 91 20:08
ای بابا خاله خدا بدنده انشالله که زود زود خوب میشی خیلی به دستت فشار نیار بووووووووووووس برا شهرادی وخاله
نسترن(مامان نیروانا)
24 فروردین 91 8:42
اخی گلم امیدوارم زود خوب بشی و دوباره عکسای خوشگل از گل پسری بگیری.عکسات خیلی زیبا و بهاری بودن عزیزم.در ضمن من شما رو لینک میکنم تا بتونم تند تند بیام
ترنم
24 فروردین 91 15:13
خدا بد نده بهار جونم ایشالله زود زود دستت خوب بشه گلم ماشالله گل پسری برایه خودش مردی شده خاله به قربون این عزیز دل
راضیه مامانی محیا
25 فروردین 91 17:43
سلام عزیزم خدا بد نده انشاال... به سلامتی دستت را باز کنی مواظب خودت باش شهراد جون را از طرف من ببوسش
مامان خورشيد
26 فروردین 91 8:24
الهي هرچه زودتر خوب بشيد. حتما نگهداري اين عزيزدردونه با دست گچ گرفته خيلي سخته. خدا بهتون قوت بده.
الينا گلينا
26 فروردین 91 9:13
بهار جون اميدوارم هر چه زودتر خوب بشي.واقعا ناراحت شدم
مامان مليكا
26 فروردین 91 10:10
آخي عزيزم خيلي ناراحت شدم ايشالا زودي خوب ميشياين گلها هم براي عيادت از راه دور مي بوسمت شهراد كوچولوي نازم رو ببوس
مامان پریسا
26 فروردین 91 18:58
آخی عزیزم . خیلی ناراحت شدم. ایشالله بلا دور باشه و زودتر خوب بشی.
mamane Ali
26 فروردین 91 18:59
سلام .. انشالله زودی خوب بشی مامانی .. امیدوارم تهعطیلات عید خوش گذشته باشه .. بوس برای شهراد جوونی
مامان سونیا
27 فروردین 91 8:29
خدا بد نده خانمی اشناالله که هرچه زودتر خوب بشی خانمی شهراد جونم رو ببوس از طرف خاله
مامان کیارش
27 فروردین 91 10:25
وای عزیزم مگه دستت شکسته؟خیلی ناراحت شدم.ایشالا زود خوب میشی...شهرادو ببوس از طرف من.
منامامان یسنا
27 فروردین 91 18:37
خاله جونم من دخملم نه پسر...ممنون که سرزدید حالتون چطوره...گچ دستتون رو باز کردید
مامان دینا جون
27 فروردین 91 18:38
عزیزم خدا بد نده.ناراحتمون کردی.انشالا زود زود خوب بشی.
نسترن(مامان نیروانا)
27 فروردین 91 21:53
مامان یگانه زهرا
29 فروردین 91 0:45
انشالله هرچه زودتر خوب بشی عزیزم
مامان سانای
29 فروردین 91 8:54
خدا بد نده .مواظب خودتون باشید
مامان آریام
30 فروردین 91 1:20
ای بابا ایشاالله زودتر خوب بشی مامانی. دلمون براتون تنگ شده بود...
مامان امیرناز
30 فروردین 91 8:29
سلام خدا بد نده عزیزم ایشالا زود خوب شی بیشتر مواظب خودت باش صورت ماه شهراد جون و ببوس خوش باشی گلک
فریبا
31 فروردین 91 10:15
سلام... مسابقه ي عکس کودک در وبلاگ (رايين پور ايران زمين ) در حال برگزاري است... از شما دعوت مي شود تا در مسابقه شرکت کرده و شانس خود را براي برنده شدن امتحان کنيد... لينک مسابقه: http://raeenblog.persianblog.ir/post/81/
مامان پریسا
31 فروردین 91 16:22
بهار جون دستت چطوره؟


گچشو باز کردم اما هنوزم درد داره مرسی از محبتت گلم
مامان حنا
1 اردیبهشت 91 14:22
سلام بهار جون خوبی؟؟؟؟؟؟؟ دستت درچه وضعیه عزیزم از خودت خبر بده شهراد جون خوبه؟؟؟؟؟؟؟ از طرف من ببوسش