شهرادشهراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

یه جمعه قشنگ

1391/2/16 0:00
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مهربونم

امروز انقدر روز خوبی بود که نگو

اداره بابا جونیم همه همکارهارو دعوت کرده بود باغ که بیشتر با هم آشنا بشیم.جاتون خالی خیلی خوش گذشت.ما با عمو مجتبی،عمو علی و عمو جاوید همراه با خانوما و بچه هاشون(همکارای بابا جونی و خونوادشون)پیش هم نشسته بودم.عمو جاوید یه پسر داره که از من 20 روز کوچیکتره(آقا طاها) عمو مجتبی هم یه دخملی نازو خوشگل داره که اسمش پرنیا جونه و از من 2 سال بزرگتره همش مواظب من بود(با خودش فکر میکرد که خیلی از من بزرگتره و باید مواظبم باشه)خلاصه کلی با هم بازیکردیم و خوش گذشت جای همتون خالیه خالی بود.این عکسای امروز البته مامان جونیم هرچی سعی می کرد سه تا نینی شیطونو درست حسابی کنار هم جمع کنه که یه عکس خوشمل بگیره موفق نشد.

اینم عکسی که با هزار سختی از این وروجکا گرفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آریام
16 اردیبهشت 91 0:16
موش موشک خیلی خنده بامزه ای داری همیسه به گردش و شادی
مامان بنیتا
16 اردیبهشت 91 0:20
سلام ممنون که به ما سر میزنید شما رو لینک کردم که بیشتر ببینمتون
مامان باران
16 اردیبهشت 91 2:32
خیلی نازی کوچولو
مامان خورشيد
16 اردیبهشت 91 7:47
چه خوب. هميشه خوش باشيد. چقدر وقتي بچه ها در كنار همن بهشون خوش مي گذره. تا باشه از اين برنامه هاي خوب.
مهرانه مامان مهرسا
16 اردیبهشت 91 18:45
سلام عزیزم منم از آشنایی با هاتون خوشحالم شما رو لینک کردم
مامانی نریمان
16 اردیبهشت 91 19:01
سلام خوب هستید عجب پسمل ماهی دارید به نظر میاد از اون شیطونای خوشمزه باشه بهم سر بزن با افتخار لینک شدین ما رو با عنوان ((نریمان دلیل زندگی)) لینک کنید منتظر دیدارتونم
عروسکم پرنیا
17 اردیبهشت 91 11:59
سلام از اشنایی با شما خوشبختم.من شمارو لینک کردم خوشحال می شم باز هم نظراتتون رو تو وبمون ببینم
مامانی وروجک
17 اردیبهشت 91 20:16
سلام همیشه به گشت و تفریح!
مامان پریسا
19 اردیبهشت 91 17:32
سلام. من که چیزی از پستت نفهمیدم. عزیزم کل مطالبت به هم ریخته شده فکر کنم باید قالبتو عوض کنی. راستی دیگه نیومدی؟!!!!!!!!
بهار مامان مليكا
19 اردیبهشت 91 17:45
ان شا الله همیشه به خوشی و تفریح باشید قربون اون خدنه قشنگت بشم شهراد جون دیگه به دوستت سر نمی زنی هزار تا بوس برای تو پسر خوشگل
مامانی وروجک
19 اردیبهشت 91 21:15
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي توي روزگار غربت با غم دل آشنايي مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن روزت مبارک
مامان نوژا
20 اردیبهشت 91 10:05
خنده ات رو بخورم شیطون بلا