شهرادشهراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

2 روز مونده تا تولد شهرااااااد

1392/2/9 20:26
2,718 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

2 روز دیگه تولد دو سالگی توئه این دو سال شیرینترین سالهای زندگی من بود و میدونم در کنار تو لحظات زیباتر و شیرینتری هم دارم.از وقتی تو اومدی شادترم مسئولیت پذیرترم مهربان ترم و حتی میتونم بگم میفهمم مادرم شایدم زنم.اینا احساساتین که قبل از اومدن تو ممکن نبودن.خدارو صدهزار مرتبه شکر میکنم که تو هستی و سالمی و در کنار منی.

برات آرزوی عمری با عزت،سربلندی،موفقیت و خوشبختی میکنم و امیدوارم روز به روز شاهد پیشترفتهای عالی تو باشم.

(گلم امسال تصمیم جشن تولد خیلی بزرگی برات نمیگیرم فقط خونواده مامانو بابا هستن که جمعا میشیم 23 نفر تم تولدت رو هم ملوانی انتخاب کردم که عزیز جون زحمت دوختن لباستو کشیده،کیک رو هم قراره خودم درست کنم که امیدوارم خوب بشه و عمه ها هم تو درست کردن تزیینات کمکم کردن)

عاشقتم شیرینم

تولدت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا مامان کیارش
8 اردیبهشت 92 11:09
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزدلم همچنان منتظر عکسا و هنرنمایی ها هستیم
الينا گلينا
8 اردیبهشت 92 11:20
اي جونم تولدت مبارك گل پسر قند عسل .حتماً مامان كدبانو كلي برات مايه مي گذاره
مامان پریسا
8 اردیبهشت 92 22:30



به به چه خبر خوبی

مبارک باشه عزیزم. ایشالله 120ذساله بشی گلم.

ممنونم عزیز دلم

شیلان مامان آرژین
9 اردیبهشت 92 1:56
سلام عزیزم ممنون که به وب پسرم سر زدی.شهراد شیرین و با نمک تولدت مبارک.ایشالله صد سال زنده باشی و سایه مامان و بابا همیشه بالای سرت باشه.
آرشیدا خانم
9 اردیبهشت 92 1:59
سلام عکسارو ایمیل کردم

مرسی گلم اما اگه میشه آدرس وبلاگتو دوباره برام بزار دوست مهربونم قشنگترین کادو تولدو شهراد از شما و آرشیدا جون گرفت ممنونم
متین من
11 اردیبهشت 92 15:29
تولدت مبارک عزیزم منتظرعکسای تولدت می مونیم بهترین ارزوها رو واست دارم
زهره مامان آریان
11 اردیبهشت 92 20:16
تولدت مبارک عزیزم.انشالله 120 سالگیتو جشن بگیرین
سرور
1 اسفند 92 14:05
سلام ایشالله که موفقیتای نی نیتو ببینی وقتی که بزرگ د و خدا برات حفظ کنه به وبلاگ منم سر بزن لینکت میکنم تو هم منو بلینک