شهرادشهراد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

تولدت مبارک

1392/2/16 23:56
3,127 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستای مهربونم

اینم از پست تولد پسری البته با یکم تاخیر که دلیلش گم شدن رم ریدرم و نداشتن هیچ امکانات دیگه ای واسه ریختن عکسا تو سیستم الانم که بابا جون شهراد زحمت کشیده و یه بلوتوث برام خریده تا من این پستو براتون بزارم(البته خودشم با خرید بلوتوث از دست غر غرای من واسه گم شدن رم ریدر راحت شد)

حتما با خودتون فکر میکنید من چییییییییییییییکار کردم واسه تولد پسری.اتفاقا هیچ کار خاصی نکردم به جز اینکه یه شیرینی واسه پذیرایی اولیه با چای ، یه ژله خرده شیشه ،کیک و شام هم که بابای شوهری ازم خواست که قیمه براش درست کنم و منم اطاعت امر کردم.

حالا شرح روز تولد:

صبح روز تولد که یه زلزله 4 ریشتری اومد تقریبا نزدیکای ساعت شیشو نیم بود که مثل جت از جام پریدمو شهرادو بغل کردمو به سمت در میدویدم که یه دفعه شوهر جونی منو از پشت گرفتو گفت تموم شد نرو بیرون ممکنه از پله ها بیوفتی که البته تموم هم نشده بود و دو تا پس لرزه که یکیش شدید بودو یکیشم معمولی اومدد.منم که ترسوووووووووووووووو.همسری به خاطر من یه دو ساعتی دیرتر رفت اداره و منم تند تند به اطرافیانمون زنگ میزدم که ببینم چه خبره و اونا چه عکس العملی نشون دادن که دیدم بله اونها هم یکی از دیگری بدتر بودن(پس فقط من ترسو نیستم)

عمه جون شهراد(نگار)هم که میدونست چه زن داداش شجاعی داره اومدپیشم که یه وقت اگه دوباره زلزله اومد من نترسم.خلاصه اون روز همه کارهامو با توسل به ائمه و امام زاده های محلی(آخه میدونین تو این موارد اگه امام زادش محلی نباشه درست جواب نمیده)مشغول پخت کیک و انجام کارای دیگه شدیم.طفلکی شهرادم روز تولدش با گریه و ترس از خواب بیدار شد.

شهراد و دایی علی

 

از کیک هم فقط همین یه عکسو دارم

باور کنین عکس دیگه ای نه از کیک نه از هیچکدوم از چیزاییکه درست کردم(به جز شیرینی که شب قبلش پختم)ندارم چون واقعا استرسی شده بودم وهمش آماده بودم که اگه زلزله اومد فرار کنم.(دستور شیرینی رو هم تو پست بعدی میزارم)

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (31)

مامان مهساجون ومحمدمعین جون
17 اردیبهشت 92 0:38
شهراد جونی تولدت مبارک 120ساله بشی عزیزم

ممنونم گلم
آرشیدا خانم
17 اردیبهشت 92 0:52
تو رو حدا مواظب عزیز ما باشین
خدا ایشاله این زمین لرزه ها رو بخیر کنه میبوسمت خاله

واقعا راست میگی عزیزم از اون روز به بعد روزی یه دونه زلزله کوچولو اینجا داریم خدا به خیر کنه
مامان محمدرضا
17 اردیبهشت 92 1:57
به به سلام مامان هنرمند آفرین به این سلیقه.تولد شهراد جونم مبارک.آخ آخ زلزله نگو ما یه دونش رو تو خونه داریم این اگه بیاد سراغ آدم وحشتش بیشتره همه چی کن فیکون میشه.ههههههه راستی خواستم تشکر کنم مملی من برنده شد البته با کمک شما . نفر دهم شده جایزه اش بد نیست شاسی 50 در 70 و عکسش میره مجله شهرزاد.ازتون ممنونم بهش رای دادید.بوسسسسسس


خواخش میکنم عزیزم تبریک میگم بهتون
زهره مامان آریان
17 اردیبهشت 92 8:02
تولد گل پسری مبارک.
یه مواقعی هیچی مثه غرغر عمل نمی کنه و واقعا تاثیرگذاره
امیدوارم دیگه زلزله نیاد و شما رو نترسونه

خداییش اگه غر نمیزدم الان این پستو نذاشته بودم
مامان رادمهر
17 اردیبهشت 92 11:06
شهراد جون تولدت مبارک عزیزم.
مامان بهار دعا میکنم به خاطر وجود پاک کوچولوها و مخصوصا شهرادجون این آخرین تجربه تلخ زلزله باشه.انشالله.

مرسی دوست خوبم انشالا خدا همه جای کشورمونو حفظ کنه
مامان هدیه
17 اردیبهشت 92 18:15
سلام عزیزم...تولدت گل پسری مبارک...ایشالله 120 ساله بشه
آشپزیهاتم که فوق العاده ست

مرسی عزیزم نظر لطفتونه
مامان یگانه زهرا
18 اردیبهشت 92 2:10
تولد گل پسرتون مبــــــــارک

ممنونم
مامان پارسا
18 اردیبهشت 92 15:52
عزیزم تولدت مبارک ممنون از مامان گل و مهربونت

مرسی مهربونم
مامان آریام
19 اردیبهشت 92 9:08
شهراد قشنگم تولدت مبارک ایشاالله 120 ساله بشی و همیشه شاد و سامت باشی دست مامانی هم درد نکنه....چه ایده جالبی واسه تولد بود...بخصوص کیکش

مرسی دوست خوبم
مامان کیان
20 اردیبهشت 92 21:11
عزیزم تولدت مبارک
انشاالله تولد 120 سالگیت


متشکرم گلم
الينا گلينا
21 اردیبهشت 92 10:35
تولدت مبارك شهراد كوچولو . اميدوارم كه هر سال ماماني بتونه برات تولدهاي خوب و با سليقه بگيره البته بدون استرس زلزله.بهار جون به ما يه سر بزن عزيزم.


مرسی گلم همین الان میام
مامان نوژا
22 اردیبهشت 92 8:20
تولدت مبارک گل پسر.واییی مامانی منم مثل شما خیلی میترسمچه مامان هنر مندیییی خودت کیک رو پختیییی؟؟؟دستور پخت و تزیینش رو واسمون بذار هنر مند....


عزیزم تو پست توضیح دادم ازش عکس ندارم
سمیرا مامی سایان
22 اردیبهشت 92 16:15
ااااااای جونم تولدت مبارک کوچولوی دوست داشتنی دست مامان هنرمند و باسلیقت هم درد نکنه ...کیکت عالی شده ایکاش یه عکس واضح از کیک داشتی ...
ظاهرش که حرف نداره مطمئنا مزش هم عالی




مرسی عزیزم به هنرمندیای شما واسه تولد سایان جون که نمیرسه
مامان شاهزاده خانم
22 اردیبهشت 92 20:10
سلام چطورید خوبید؟عزیزم چطوره؟تووووووووووووووووووووووووووووودت هم مبارک
زمین لرزه دیگه نمیاد؟همه جا امن و امانه؟؟؟؟


نمیدونم والا اینجا که چند وقته هی پشت سر هم زلزله میاد چند روز پیشم یه 2/4 اومد
مامان بردیا
23 اردیبهشت 92 19:33
تولد آقا پسر مبارک
چقد لباسش بهش میاد.ماشالا


مرسی گلم نظر لطفته
متین من
25 اردیبهشت 92 1:43
سلام خوبین شیرازهم چندشب پیش زلزله اومد که همه وحشت کردن شماکدوم شهرین ؟

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا تولدت مبارک
منم موقعی زلزله اومد به جای که برم جای امن میخواستم ازپله ها پایین برم اخه ادم گیج میشه واسترس واظطراب نمیذاره فکرکنه درکت میکنم


من بجنوردم عزیزم
مامان ملیکا
5 خرداد 92 18:05
سلام عزیزم تولد پسر گلت مبارک ایشالا 1000 ساله بشه از طرف من ببوسش
شقایق
13 خرداد 92 1:16
تولدت مبارک عزیزم امیدوارم هیچ یکی از ارزوهات برات ارزو نمونه
مامان آرتین
21 خرداد 92 13:13
سلام شهراد جونم تولدت مبارک عزیزم ببخشید که الان دارم تبریک میگم آخه یه خورده سرم شلوغ بود نتونستم به وبلاگت سر بزنم ایشالا 120 ساله بشی.وای بهار جون شما هم که چقدر استرس کشیدی الهی بمیرم اگه من جای تو بودم دیگه تولد و تعطیل میکردم البته از ترس
مامان بردیا
25 خرداد 92 18:43
منا مامان یسنا
11 تیر 92 10:06
عزیزم منو ببخش به خاطر تاخیرم تولدت مبارک عزیزم
مامان نوژا
22 تیر 92 10:25
خاله پارمیدا
22 تیر 92 23:03
می خوام یه اتوبوس بسازم اتو دارم ولی بوس ندارم یه بوس می دی بسازمش .پیش ما هم بیاین اگه دوست داشتی بهش رای بده کد 269 را به 20008080200 ار سال کن
❤مامان رامیلا کوچولو❤
23 تیر 92 0:03
سلام خاله جان به رامیلای ما رأی بدید لطفا کد 620 .
مادر آتیلا
27 تیر 92 19:23
تولد شهراد جون وبهتون تبریک میکم ..خیلی نازه
مامان بردیا
20 مرداد 92 17:34
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااارک
مامان بردیا
20 مرداد 92 17:34
سلام.دوستم.با کمی تاخیر عیدتون مبارک.طاعاتتون مقبول درگاه مهربان خدایمان. آپم.سر بزنید
پروانه
6 شهریور 92 22:28
ملوان عزیز ما تولدش مبارک ایشاله همیشه در زیر سایه موفق و موید باشی
مامان نادیا و نلیا
11 مهر 92 13:26
واااااای چه تولد قشنگی چه شیرینی خوشمزه ای مامانی به ما هم سر بزن دیگه
مامان هيراد
18 آذر 92 23:55
با توام كهنه رفيق: ياد ايام قشنگي كه گذشت كنج قلبم گرم است. آرزويم اين است: تن تو سالم و روحت شاداب و دل يكدانه تو سرسبزو بهاري روزگارت خوش
زهرا
10 اردیبهشت 93 13:43
تولدت مبارک پسر ناز