شهرادشهراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

تولد یک سالگی شهرادم

1391/2/20 11:07
2,305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

فردا تولد یک سالگی شهراد نازمه اما چون وسط هفته است بعضی از اقوام ازم خواستن 5 شنبه جشن بگیرم تا اونها هم بتونن شرکت کنن که من هم اطاعت امر کردم و تولد شهرادو 5 شنبه برگزار کردیم.اونم چه تولدی..

شهراد ظهر قبل از اینکه مهمونها بیان خوابید و وقتی که بیدار شد تمام بدنش قرمز شده بود و منو بابایی سریعا بردیمش دکتر که معلوم شد عفونت ویروسیه.خلاصه چشمتون روز بد نبینه بچم همش تو تولدش گریه میکرد.بدتر از این هم که یه دفعه پاهاش ورم کرد و انقدر درد داشت که اصلا پاهاشو رو زمین نمیذاشت منم که همش بغض تو گلوم بود و تو چشمام اشک جمع شده بود اما به خاطر مهمونام نمیتونستم چیزی بگم و همش دوست داشتم زود همه برن که خداروشکر مهمونام متوجه شرایط ما شدن و زود رفتن از طرفی هم بعضی از اقوام نزدیکمون مثل برج زهرمار یه جا نشسته بودن و اخم کرده بودن یکی نبود بهشون بگه اگه دوست ندارین بمونین زود برین که حالمونو بد کردین.بلاخره ...... من تا آخر عمرم هر وقت اسم تولد یک سالگی شهرادو بشنوم خاطره خوبی توی ذهنم نمیاد.(به خاطر شرایطی که داشتیم زیاد عکس نگرفتم)

اینم کیکش که این دفعه بر خلاف کیک دندونیش دقیقا شبیه عکسی بود که به آقای قناد دادم و اونم به بهترین نحو بهمون تحویلش داد.

اینم کارت دعوت مهمونا که خودم درستش کردم

ژله آکواریوم و ای پیراشکیهارو از مامان حنا جون یاد گرفتم که واقعا ازش ممنونم

عزیزم با اینکه جشن تولدت اونطور که میخواستم نشد همیشه برات آرزوی تندرستی و سلامتی میکنم و بهت قول میدم که سال های بعد بهترین جشن تولدو برات بگیرم

تولدت مبارک هستی من


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان حمیدرضا
10 اردیبهشت 91 1:46
سلام عزیزم واقعا خیلی ناراحت شدم که اولین تولد شهراد جان اینطور گذشت .من قبلا شرایطی مشابه شما داشتم و شما رو کاملا درک میکنم .و این رو بدونید که در هر کاری حکمتی هست که ما از درک اون عاجزیم. به امید سلامتی برای شما وخانواده محترم
مامانی درسا
10 اردیبهشت 91 2:05
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی
مامان مونا(آرمان)
10 اردیبهشت 91 2:09
سلام الهی زودتر خوب بشی عزیزم تولدت مبارک همیشه سالم و شاد باشی
مامان حنا
10 اردیبهشت 91 4:56
سلام عزیزم تولد شهراد جون رو بهتون تبریک میگم ایشالله که 120 ساله بشه و سالیان سال زیر سایه پدرو مارد مهربونش خوبو خوش با تن سالم زندگی کنه این گلها هم هدیه من برای تولد شهراد جونه ببخش که با دست خالی اومدم
مامان حنا
10 اردیبهشت 91 4:59
وای بهار جون بمیرم برات چرا آخه عزیزم الان شهراد جون چطوره بهتر شده ایشالله که هر چه زودتر حالش خوب میشه بالاخره اتفاقه افتاده کاریشم نمیشه کرد هر کاری کنی یه عده بخوان حرف درست میکنن امیدوارم که الان بهتر شده باشی بازم تولد گل پسر نازتو تبریک میگمو می وبسمش
میز غذای تولد هم عالی شده حرف نداره ماشالله هنرمند کدبانویی
کیک هم خیلی خوب شده راستی چن ا مهمون داشتی کیک بزرگی گرفتید نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

50 نفر مهمون داشتم عزیزم اما واسه 60 نفر کیک گرفتم
مامان علی خوشتیپ
10 اردیبهشت 91 8:14
تولدت مبارک عزیزم.دست مامان درد نکنه خیلی عالی بود
الينا گلينا
10 اردیبهشت 91 9:10
عزيزم تولدت مبارك. اصلا ناراحت نباش بهار جون تو تموم سعس خودت را كردي. هميشه شرايط اون طوري كه ما مي خواهيم پيش نمي ره .
مامان خورشيد
10 اردیبهشت 91 9:47
الهي.كلي غصه خوردم. اميدوارم زود خوب بشه. ولي به نظر من اين تولدش هم زيبا بود چون همه در كنار هم بوديد و آرزو مي كنم ساليان سال به شادي و در كنار هم اين روز رو جشن بگيريد.
مامان عاطفه
10 اردیبهشت 91 10:30
تولدت مبارک . پسر خوشکل. ایشاله 100 نه 120 نه بیشتر 200 ساله بشی . با پسر منم دوست بشی با هم عصا به دست برین مدرسه پیرمردا
مامان عاطفه
10 اردیبهشت 91 10:58
سلام . مامان بهار من با اجازتون چند وقتیه که شما رو لینک کردم و دائما بهتون سر میزنم ولی شما اصلا به من سر نمیزنید . من از طرحها و ایدههای شما توی وبلاگتون خیلی استقبال میکنم و برای وبلاگم از طرحهای شما الگو برداری میکنم . اگه میشه شما هم پیش ما تشریف بیارید . من ازنظرات و انتقاداتتون هم خوشحال میشم . با تشکر
مامان پارساجون
10 اردیبهشت 91 12:48
تولدت مبارک
مامان فافا
10 اردیبهشت 91 13:12
شهراد جان تولدت مبارک
مامان کیارش
10 اردیبهشت 91 13:29
مبارک باشه.عوضش توی یه سالگیش سیستم ایمنی بدنش در مقابل یه ویروس دیگه مقاوم شده! اینم جنبه ی مثبت قضیه.ایشالا سال دیگه تولدش شاد و خندونه.
الهام مامان لنا
10 اردیبهشت 91 23:27
سلام عزیزم تولدت مبارک
مامان کوروش
12 اردیبهشت 91 13:41
تولد گل پسرت مبارک
شراره
12 اردیبهشت 91 15:44
سلام بهار جون تولد پسر گلت مبارك حالا حالش چطوره بهتر شده؟

سلام عزیزم مرسی باب احوالپرسیو مهربونیت.آره عزیزم خدارو شکر بهتره
مامان پریسا
13 اردیبهشت 91 1:40
مبارک باشه گلم. ایشالله تولد 120 سالگی. اخی یاد تولد 1 سالگی پریسا افتادم که چه بلایی سرم اومد. پریسا هم مریض شد و همش گریه میکرد. خدا رو شکر برا مهمونها که سنگ تموم گذاشتم و بنده های خدا خیلی کمک کردن ولی خاطر بیماری پریسا هیچ وقت یادم نمیره......
بهار مامان مليكا
13 اردیبهشت 91 17:18
سلام عزیزم تولدت مبارک اینم خودش خاطره میشه امید وارم بقیه تولدهاش خاطرات خوب و قشنگ رو ثبت کنی بازم تولدت مبارک
مامان پریسا
14 اردیبهشت 91 10:45
مامان پریسا
14 اردیبهشت 91 12:54
خصوصی
مامان نازنين رقيه
14 اردیبهشت 91 16:30
تولدت مبارك عزيزم 1000000000000000000...ساله بشي
مامان آریام
15 اردیبهشت 91 1:47
تولت مبارک باشه پسر خوشگل ایشاالله همیشه سلامت و شاد باشی و سایه مامان و بابا بالای سرت
مامان آریام
15 اردیبهشت 91 1:48
مامانی چرا اسم آریام تو فهرست دوستهای شهراد جون نیست؟؟ ما رو دوست نداری


مامانی وروجک
17 اردیبهشت 91 20:19
شهراد جووون تولدت مبارک ولی چه بد که مریض شدی و حال خوبی نداشتی حتما به مامانی خیلی سخت گذشته انشالله سال بعد یه جشن بهتر میگیری
مامان نوژا
18 اردیبهشت 91 11:46
تولدت مبارک عزیزکم.دست مامان درد نکنه عجب کیکی