شهرادشهراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

برای تنها دلیل بودنم

1391/2/20 11:19
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

تو که میخوابی دنیا هم میخوابد...

و معصومیتت هزار برابر میشود...

اصلا تو میشوی معصومیت محض

وعطر معصومیتت همه جا را پر میکند...

انقدر این لحظه را دوست دارم که میخواهم زمان در همان لحظه بایستد و من سیر تماشایت کنم

خوابت را،خواب یک فرشته را

چه نازنین و دبنشین میخوابی

راستی...چشمهایت...همانهایی که عاشقشان هستم...حتی وقتی که بسته ان زیباست...زیباترین

تو که میخوابی شاید زمان هم محسور این معصومیت میشود و می ایستد

می ایستد و چشمان زیبای و را تماشا میکند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نسترن(مامان نیروانا)
21 اردیبهشت 91 15:39
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم : تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک
marjan
21 اردیبهشت 91 23:33
salam azizam manam khoshhal misham bahat ashna sham alan linket mikonam
ilijoon
23 اردیبهشت 91 8:14
اگر مايل بوديد به وب ما هم بياييد ilijoon.niniweblog.com
ایدا
23 اردیبهشت 91 10:30
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .
مامان آریام
23 اردیبهشت 91 12:12
خیلی زیبا بود. به زیبایی خواب فرشته کوچولویی که آروم خوابیده
مامان رامیلا کوچولو
25 اردیبهشت 91 20:31
بهترین تبریک ها رو در زیباترین کادوی آرزو پیچیده و با بر چسب سلامت به آدرس زیباترین گل تقدیمت می کنم . * روزت مبارک *
مامان عاطفه
30 اردیبهشت 91 16:13
بهار جون پسرت چه قیافه معصوم و نازی داری . من که عاشقشم اینا و هزار تا بوسه دیگه از قول من و پارسا
مامان مژده
1 خرداد 91 14:31
سلام .خوبید؟چه پسر معصومی خدا حفظش کنه