شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

پیشترفتهای من3+ بوی مهر

1390/6/18 14:40
962 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 100 تا سلام

دیروز تولد 1 سالگی سامان جون(پسر دایی حمید) بود.تولدت مبارک سامان جون

منو مامانیمم از صبح رفتیم خونشون تا به زندایی سارا کمک کنیم ولی مگه من گذاشتم انقدر بد قلقی کردم که نگو آخه جدیدا همش دوست دارم مامانیم منو بغل کنه و اصلا نذاره زمین.بلاخره با هر سختی ای که بود مامان و زندایی جونم کارارو انجام دادن و حاضر شدن که مهمونا بیان اما من که همیشه پسر خوبی بودمو تو عروسیا صدا اصلا اذیتم نمیکرد این دفعه حسابی از سرو صدا ناراحت شدمو حال مامانیمو گرفتم هرکی هم منو بغل میکرد گریه میکردم و همش دوس داشتم بغل مامانیم باشم که به خاطر همینم مامانم اصلا توی فیلم نیست اگرم هست منم بغلشم.

خوب این مهمونی هم به خوبی و خوشی تموم شد و شب با کلی خستگی اومدیم خونه اما حالا که مامانیم میخواست بخوابه من انرژیم زیاد شده بود و میخواستم بازی کنم و همش میخندیدم که یه دفعه بابا جونی به مامانم گفت شهرادو ببین وقتی مامانم بهم نگاه کرد  دید که من واسه اولین بار با دستم پامو گرفتم و دارم بازی میکنم مامانیم انقدر خوشحال شد که نگو همه خستگیش در رفت و طبق معمول با دوربین اومد سراغم و یه عالمه فیلم گرفت منم همش میخندیدم که اون همه جیغ و گریه رو جبران کرده باشم.

به علت گریه های شدید من هیچ عکسی از اولین جشن تولدی که رفتم ندارم جز این که بغل مادرجون مامانمم:

دیگه کم کم مهر ماه داره میرسه و بوی مدرسه میاد من که هروقت نزدیک مدارس میشه یاد روزای خوب و قشنگ بچگیم میافتم و بغض گلومو میگیره روزهایی که هیچ وقت قدرشو ندونستیم اما حالا که یادش میافتیم حسابی افسوس میخوری.

دلم برای پاکی دفتر نقاشی و گم شدن در آن

خورشید همیشه خندان،آسمان همیشه آبی

زمین همیشه سبز و کوههای همیشه قهوه ای

دلم برای خط کشی کنار دفتر مشق با خودکار مشکی و قرمز

برای پاک کن های جوهری و تراش های فلزی

برای گونیا و نقاله و پرگارو جامدادی

دلم برای تخته پاک کن و گچ های رنگی کنار تخته

برای اولین زنگ مدرسه برای اولین واکسن دبستان

برای سر صف ایستادن ها

برای قرآن های اول صبح و خواندن سرود ملی او هفته

دلم برای مبصر شدن برای از خوب ، از بد

دلم برای ضربدر و ستاره

دلم برای ترس از سوال معلم

کارت صد آفرین

بیست داخل دفتر با خودکار قرمز

و جا کتابی زیر میزها ،جا گذاشتن دفتر و کتاب

دلم برای لیوان های آب که فلوت داشت

دلم برای زنگ تفریح

برای عمو زنجیر باف بازی کردن ها

برای لی لی کردن

دلم برای دعا کردن واسه نیامدن معلم

برای اردو رفتن،برای تمرین های حل نکرده و اضطراب

برای روزنامه دیواری درست کردن ،برای تزیین کلاس

برای دوستی هایی که قد عرض حیاط مدرسه بود

برای خنده ها و عصبانیت معلم

برای کارنامه . . . نمره انضباط

برای مهر قبول خداد

دلم برای خودم

برای دغدغه و آرزوهایم

دلم برای صمیمیت سیال کودکی ام تنگ شده

نمیدانم کدام روز در پشت کدام حصار بلند کودکی ام را جا گذاشتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان نی نی گولو
18 شهریور 90 15:04
سلام عزیز خاله ممنون که بهمون سر زدی وای وای پس حسابی مامانی رو اذیت کردی بوی ماه مهر ماه مهربان واقعا یادش به خیر
مامان محمدرضا
18 شهریور 90 17:22
تولدآقا سامان رو تبریک می گم نمی دونم چرا رفتارهای اکثر بچه ها مثل همه محمد رضای منم همش می گه بغلم کن
خدا پشت و پناهت باشه شهراد جون

واقعا آدم خسته میشه همش بغلشون کنه
محيا كوچولو
18 شهریور 90 20:18
ولي من نگران بوي ماه مهرم خاله آخه قراره ماماني و بابايي منو تنها بذارن برن سر كلاس
محيا كوچولو
18 شهریور 90 20:48
آخ كه بغل ماماني و بابايي چه كيفي داره
مامان آناهل
18 شهریور 90 21:19
سلام مبارکش باشه. وااااااااااای یه عکس از شهراد گذاشتین ( شهراد و دست خوشمزه ) با آناهل مو نمیزنه . آناهل هم یه عکس داره دقیقا با همین زاویه . یه لحظه شک کردم. زنده باشه.
مامان آرین
18 شهریور 90 23:21
سلام مامانی جون الهی قربون این پسره بشم خوب لابد حوصله مهمونی نداشته دیگه. خیلی ببوسش
نازنین نرگس نفس مامان
18 شهریور 90 23:30
تولد سامان مبارک بلا بلا فقط بغل مامان اکشال نداره با اون خنده ها خستگی مامان دراومد که هیچ یه انرژی حسابی هم گرفت
مامان نيروانا
19 شهریور 90 7:57
تولدش مبارك پسردايي ني ني بهارجان، بچه ها هميشه با كارهاشون آدمو غافلگير ميكنن. يه بار منتظري بيقرار باشن، آرومن. يه بار خيالت راحته كه بر اساس تجربه ي قبلي به محيط عادت دارن و آرومن، يهو بيقرار ميشن. اينجورين ديگه. كلاً سورپرايزن. مثل نيروانا كه ديشب تا حالا دو بار سورپرايزمون كرده و بالا مياره. دوباره يه ويروس جديد حمله كرده. براش دعا كن ماماني. شهراد عزيز رو ببوس . تو عكسايي كه برا آقا آرمان گذاشتين خيلي بامزه شده ماشالا
مامان پریسا
19 شهریور 90 11:18
سلام پسر گلم .همیشه به جشن . کار خوبی کردی به مامانی بگو مگه از من مهمتر هم هست دوران کمک به بقیه تموم شد تازه شدی مثل پریسا خانم من. راستی گوشتو بده میخوام شکایت کنم. به مامانی بگو آخه میری وبلاگ آجی پریسا نباید درباره مطلبش یه نظر کوچولو بدی . مامانش که میومد.خب شنیدی. بهش بگو خب؟ آفرین به پسر باهوشم.
هدیه جون
19 شهریور 90 12:58
سلام ماشالا به این شهراد با عسک قشنگش اخشال نداره مامانو اذیت کن بعدا میشه خاطره
بابا محسن
19 شهریور 90 13:52
چه عکس قشنگی توی قسمت :معرفی سایت " گذاشتین در بدو ورود به بیننده یک دنیا موج مثبت میده . ( ماشالله خیلی چهره با نمک و شیرینی داره ) انشالله با بزرگ شدن شهراد جون خاطرات دوران کودکی و مدرسه از پشت حصارها در میان و رنگی نو به خودشون میگیره .
مامان ماني
19 شهریور 90 19:19
سلام تولدش مبارك ..... راست مي گيد منم دلم براي كودكيم و مدرسه تنگ شده و همينطور حيلي چيزهاي ديگه ......
محمد گیان
20 شهریور 90 10:50
سلام خاله جون خوبی شهراد گلت خوبه ممنون که به ما سر زدی
مریم
20 شهریور 90 11:23
مامان حسین
20 شهریور 90 11:54
سلاممم چه پسمل نازی ماشاله با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشیم پی ما هم بیاین
هوراد
20 شهریور 90 12:41
سلام آقا عسله شما خيلي نازينا عزيزم حتما شلوغي اذيتش كرده خوشگلم پيش هوراد هم بيا تو رو لينك كرده
مامان پارسا جون
20 شهریور 90 13:57
چقدر تو نازی گل من
مامان کیان
21 شهریور 90 8:47
ماشاالله خیلی بانمک شده. مامانی اشکال نداره همین شلوغیهام واست خاطره میشه .
مامان گیسو
21 شهریور 90 16:02
سلام گلم خوبی ؟ وای با پست مهرت منو بردی به روزهای مدرسه یادش بخیر
مامان سید ابوالفضل
21 شهریور 90 17:32
سلاااااام عزیزم تولد آقا حمید مبااااااااارک قربون پسمل نازمون که اینقدر شیطونه منم دلم واسه ی مدرسه تنگ شده کاش میشد زمان به عقب بر میگشت
مامان یگانه زهرا
21 شهریور 90 17:32
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
termeh & haleh
22 شهریور 90 0:49
تو هم بله؟ همش میری توی بغل مامانت خوشگل به نظرم این عکس های گریه ای تو هم باز زیباست خودش قسمتی از طبیعه دوران بچه گیت هست بوس
مامان آمیتیس
22 شهریور 90 8:02
سلام عزیزم ببخشید دیر بهت سر زدم آخه آمیتیس جون سرما خورده بود دوست داشتنی من
مهرناز مامان امین حسین
22 شهریور 90 8:10
سلام بهار جون مامانی نمیدونی چقدر کیف کردم همش بغلتون بودم راستی یاد دوران مدرسه بخیر خیلی خوب از دل ما خبر دادی یادش بخیر
مامان زهره
22 شهریور 90 9:32
گلم نی نی خوشگل تو هم ملوسه! امیدوارم مثل امروز که لباش به خنده بازه همیشه از ته دل بخنده! انشائالله که در لباس دامادی ببینیش!
خاله ياسمين زهرا و ني ني نخودچي
22 شهریور 90 10:48
عكست خيلي باحاله! به نظرم اين عكسه بيشتر به دل آدم ميشينه و تو ذهن مي مونه تا عكسهاي شسته رفته و با لبخند و ادا! نانازي انشااله تفلد يكسالگي خودت
مامان ماریانوش
22 شهریور 90 13:06
وای نی نی چرا مامانتو اذیت کردی...؟
شکلات مامانی وباباش
22 شهریور 90 18:11
سلام گل پسر تولد چهار ماهگیتم مبارک باشه شنیدم که خیلی شیطون شدی خدا حفظت کنه
mamani helena
22 شهریور 90 18:45
salam azizam mashala che pesmale nazi dari.dost dashti be ma ham sar bezan
مامان آرشيدا
22 شهریور 90 19:09
سلام چه وبلاگ قشنگي اگه اجاره بديد لينكتون مي‌كنم
شیپلپلون
26 شهریور 90 15:38
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
مامان یگانه زهرا
29 شهریور 90 1:01
ایشالله بزودی تولد 1 سالگی خودت ، مامانش اونموقع هم اصلا گریه نمیکنه
مامان راميلا
31 شهریور 90 8:44
سلام خاله جون ماشاا... براي خودت مردي شدي خيلي خيلي ناز و بامزه شدي عزيز دلم، چه عكسهاي قشنگي توي وبلاگت گذاشتي گلم .
طيبه مامان پوريا
11 مهر 90 9:30
ماشاله چه پسرت ناز شده دختر ...براش يه اسپندي دود كن ..راستي زمستون در راهه بيشتر هواشو داشته باش اين براي شهراد اينم براي مامان شهراد
مامان الینا
29 آبان 90 12:08
وای چه عزیزه این پسرگلم .مامانش وب خیلی قشنگی دارین .به ماهم سری بزنید