شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

نمایشگاه

1390/6/23 19:05
882 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان

امسال برای اولین بار نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو تو پارک بش قارداش شهر ما برگزار شد منو مامان جونی بابا جونی هم با دایی حمید و خانوادش برای دیدن صنایع دستی رفتیم و جاتون خالی حسابی خوش گذشت.به جز کشورهای عضو اکو از همه جای ایران هم اومده بودن و غرفه داشتن(به نظر من که صنایع دستی کشور خودمون یه چیز دیگه است).

افتتاحیه اش خیلی خوب بود یه گروه رقص از خراسان جنوبی(بیرجند)اومده بودن که واقعا قشنگ میرقصیدن.

،سه یا چهارتا هم چادر عشایری بود که فرهنگ و سنت عشایر ایران رو نشون میدادن و با لباس های قشنگ محلی نون و آش محلی می پختن و به مردم می دادن(جاتون خالی آشش خیلی خوشمزه بود) واقعا بوی دود ، گرمای آتش و مخصوصا اون آش داغ توی اون هوای نسبتا سرد خیلی لذت بخش بود.

ترکمن ها هم آلاچیق های خوشگلی درست کرده بودن و لباس و صنایع دستی(مثل فرش ها و پشتی های ترکمنی)رو میفروختن که قالیچه هاش واقعا معرکه بود.(شهراد هم که طبق معمول خواب بود)

غرفه چاروق دوزی هم داشتن(کفش سنتی ایران) که اونا هم خیلی خیلی زیبا بود.

و اما کشورهای دیگه اکثرا لباسهای سنتی آورده بودن به جز افغانستان که واقا صنایع دستیش قشنگ بود اصلا فکرش هم نمی کردم افغان ها انقدر هنرمند باشن.

گرجستان هم صنایع خوبی داشت اما به افغانستان نمیرسید.

خلاصه خیلی خوش گذشت و جاتون خیلی خالی بود همونطور که گفتم از همه جای ایران اومده بودن و من فقط همین چندتا عکسو گرفتم آخرین مهلت بازدید از نمایشگاه جمعه 25/6 تا ساعت 12 شبه امیدوارم بتونین بیاین و از او حال و هوا لذت ببرین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان پریسا
23 شهریور 90 20:25
سلام گلم خوبی شهراد جونم خوبه؟باشه شما هر جور بیای عزیزی. میدونی که جنوبیا خیلی مهمون نوازن پست خیلی قشنگی گذاشتی. خودمونیم مفتی مفتی واسشون تبلیغ کردی ها اگر شهر ما هم اومدن حتما میرم
هدیه جون
23 شهریور 90 21:43
سلام چه عکسای قشنگی گرفتین خوش بحالتون
مامان فاطمه جون
23 شهریور 90 23:32
سلام عزيزم ، ممنون كه به ما سر زديد ، ماشاالله پسر نازي داريد خدا حفظش كنه و ممنون كه ما رو هم به ديدن نمايشگاه بردي با اين عكسهاي قشنگ و صنايع دستي زيبا
مامان محمدرضا
23 شهریور 90 23:43
مامان سارا
24 شهریور 90 0:24
به به خاله چه خوش گذروندين
محيا كوچولو
24 شهریور 90 10:47
9ه098هعتئعا7غاغلف5قب4ثيسص اين نظر خود محيا بود. فقط شهراد ميفهمه
مامان پریسا
24 شهریور 90 10:54
سلام گلم حالا شما تشریف بیار کلی عکس دارم.
مادر
24 شهریور 90 11:00
سلام. ممنون که به ما سر زدید. ماشاءا....پسر نازی دارید.من تمام عکسهاشو دیدم و بخشی از پستهاتون را هم خوندم. این نمایشگاهای سنتی بخصوص صنایع دستی خیلی مینونه جالب باشه.آطلاعات مردم را در مورد فرهنگهای کشور زیاد میکنه. من خودم لیسانس صنایع دستی دارم و به این جشنواره ها و نمایشگاها علاقه مند هستم. پسر نازتون را ببوسید.
مامان محمد عرفان
24 شهریور 90 12:22
وای مرسی چه عکسهای جالب و قشنگی گذاشتیدخوش باشیداین برای شهراده
خاله هدی یاسمین زهرا و نی نی نخودچی
25 شهریور 90 1:50
مامان شهراد جون شما تبریز یا اون طرفا هستین؟ آخه اسم این پارکه که گفتی به نظر ترکیه. بش قارداش. خوشحالم که دوستامون از همه جای ایرانن

سلام مرسی که سر زدی یه جورایی درست حدس زدی ما

ترکیم اما ترک بجنورد
مامان آناهل
25 شهریور 90 9:16
وای . من از اون چاروق ها میخوام که توی عکسه . خیلی خوشکله . اما یه کم کوچکترش. شهراد خوشخواب چه آشی رو از دست داده!!
مامان آریا
25 شهریور 90 11:10
چه عکسا ی قشنگی گذاشتی.مرسی که ما رو از راه دور به این نمایشگاه بردی.شهراد جونم بوووووووووووس
مهسا
25 شهریور 90 14:38
پس حسابی خوش گذشته. از اطلاعاتی که بهمون دادی ممنونم خاله بهار.شهراد جونی مامانت چقدر با حوصله و خوش سلیقهاست. وبت خیلی ناز شده.
بابامحسن
25 شهریور 90 17:24
دست شما درد نکنه . چه پست قشنگی
مامان نيروانا
26 شهریور 90 8:04
هميشه به سير و گشت خاله جون، من نفهميدم شهر شما كجاست خاله؟ يادمه اولين پستي كه مامانيت برام گذاشت با عنوان همشهري خطابم كرده بود. فكر ميكردم كرمانيد. حالا اما به نظرم مامانت همشهري منه كه تو يه شهر ديگه زندگي ميكنه. احتمالاً تبريز يا اروميه، آره؟
مارپل هستم، خوشبختم


مهراد
26 شهریور 90 17:34
سلام .مرسی که تولد منو بهم تبریک گفتی شهراد جون خوشمل
نازنین نرگس نفس مامان
27 شهریور 90 0:33
سلام خانمی میبینم که نمایشگاه جالبی رفتید و حسابی خوش گذروندید راستی اش داغ هم نوش جونتون من هم مزه اش رو چشیدم اش دوغ محلی واقعا خوشمزه است
مامان رها
27 شهریور 90 10:54
سلام عزیزم ممنون عکسهای خیلی خوبی بود
mamani helena
27 شهریور 90 12:11
salam azizam mamnon ke in aks haro gozashti kashki ma ham mitonestim va miyomadim shahrade nazanino bebos
مامان پارساجونی
28 شهریور 90 0:58
ایشالا همیشه خوش باشین
مامان راميلا
28 شهریور 90 8:18
سلام عزيزم هميشه به خوشي، خيلي جالب بود .
سحر
28 شهریور 90 14:22
سلام بهار جونم مثل اینکه خیلی خوش گذشته شهراد رو ببوس
مهرناز مامان امین حسین
29 شهریور 90 8:00
سلام بهارجون چه عکسهای جالبی راستی محل نمایشگاه کجابود ماشاله به شهراد جون
مامان پارسا
29 شهریور 90 17:14
سلام خوبی فکر کنم نمایشاه جالب بوده باشه،عکسها که اینجوری میگن،در مورد افغانها من هم تعجب کردم،تصورم چیز دیگه ای بود مردم پیشررررررررررررررفت میکنن!!!!!!!! امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه برای شهراد خان
مامان آرین
30 شهریور 90 12:06
یه سوال دارم، اگه ممکنه به وبلاگ آرین برید و نظر بدین .
الينا گلينا
31 شهریور 90 10:56
شهرادخوشگل كه همه جا خوابي خوب چي مي شد يه كم تو تولد هم مي خوابيدي كه طفلي مامان هم يه كم استراحت كنه.دخترم من هم بغليه و مثل خودت شيطون. راستي مال كدوم شهريد كه نمايشگاه صنايع دستي داريدتو شهرتون؟
مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 15:40
سلاااااااااام عزیزم خیلی جالب بود بوسسسس
مامان نازترین نینی دنیا
3 مهر 90 1:27
وای چه نازه این آقا شهرادت خدا نگرش داره براتون.
مامان نی نی گولو
3 مهر 90 22:34
مامان راميلا
4 مهر 90 10:03
سلام خاله جون قربونت انشاء... هميشه شاد و خوش باشي . اين عكسي كه براي معرفي سايت گذاشتي رو خيلي دوست دارم . بوس بوس بوس .
ثمين
4 مهر 90 13:24
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان پریسا
4 مهر 90 15:55
سلام خانمی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده
مامان آرین
5 مهر 90 9:04
مامان بهار جون سلام کجایی پس؟ شهراد جون خوبه ؟
مامان کیان
5 مهر 90 12:04
عکسهای خیلی قشنگی گذاشتی بهت تبریک میگم خیلی با سلیقه هستی . ماشاالله شهراد جون خیلی خوشگل و ناز شده خدا براتون حفظش کنه .
مامان آمیتیس
5 مهر 90 12:16
سلام عزیزم همیشه به گردش شهرداد عزیزم خوبه عزیزم من آپم یه سر به ما هم بزنید
مهرناز مامان امین حسین
6 مهر 90 10:06
برای شهراد جون آپم عزیزم بیایی خوشحال میشم
مامان یگانه زهرا
7 مهر 90 0:19
مامانی یه عکس از این گل پسر ما بذار دیگه دلمون آب شد واسش
مامان نی نی گولو
8 مهر 90 16:31
جوجه نارنجی ما
8 مهر 90 23:53
سلام بهار جان ممنون که به ما سر زدی من سمانه مامان نیکا (دوست الهام) هستم از آشنایی باهات خوشبختم گلم

منم همینطور عزیزم
مامان نيكان و روهان
10 مهر 90 14:20
چه عكسهاي قشنگي خيلي خيلي ممنون از اين همه زيبايي كه تو اينجا در كنار پسر قشنگتون براي ما به سوغات آوردي خوشحالمون كردي موفق باشيد.
مامان پرهام
11 مهر 90 11:58
سلام عزيزم خوشحال ميشم باهات دوست بشم جواب پيامتو دادم اميدوارم دستت برسه خوشحالم كردي
مهراد
11 مهر 90 18:30
سلام دوست جونی چقدر ناز شدی ماشالله .
دختر یلدا
12 مهر 90 13:38
سلام مرسی به خاطر عکسهای جالبی که گذاشتی و از راه دور ما راهم در دیدن نمایشگاه شریک کردی روی ماه شهراد جون را ببوس
مامان سانای
20 مهر 90 9:24
بش قارداش برا من هم جای سوال بود می خواستم سرچ کنم ویا ازت سوال کنم که کجاست . خوشحالم که همه جای ایران ترک داره .آخه ما هم ترک ( آذری) هستیم