شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

4 ماهگی

1390/6/10 16:17
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر گلم  ماهگیت مبارک

سلام دوست جونیا

من امروز 4 ماهمو تموم کردم و وارد 5 ماهگی شدم.اما شانس آوردم که امروز تعطیله وگرنه باید میرفتم مرکز بهداشت و واکسن میزدم.هروقت که نزدیک واکسن زدنم میشه مامان جونیم خیلی ناراحت و استرسی میشه.آخه من خیلی ساکتو مظلومم اما وقتی واکسن میزنم حسابی دردم میادو گریه میکنم تازه مامانم منو همراهی و گریه میکنه.همش خدا خدا میکنه که من زود 6 ماهه بشم و واکسنام تموم بشه.ولی اشکال نداره یه درد کوچولو ارزششو داره چون اونوقت همیشه سالم میمونم.

راستی قابل توجه مامانی پریسا خانو دوست جونی خوشگل خودم که به مامانم میگه تنبل:(ما هاردمون سوخته بود و تا یکی دیگ جایگزینش کردیم یکم طول کشید واسه همینم دیر آپ کردیم وگرنه مامانی من همیشه زود به زود آپ میکنه)

و اما دیشب :

دیشب بابا جونیم با آرمان جون(پسر عموش)صحبت میکرد و آرمان جون ازش خواست تا چند تا عکس جدید و خوشگل بزاریم تو وبم و ما هم اطاعت امر کردیم.

این عکسا همراه با این گل خوشگل تقدیم به آرمان جون

اینجا مامانیم منو گذاشته تو روروئک اما هنوز پاهام به زمین نمیرسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

محيا كوچولو
10 شهریور 90 17:40
سلام خاله بهار منم تازه واكسن زدم. خدا را شكر حالم بد نشد. ايشالله شهرادم چيزيش نميشه
مامان پریسا
10 شهریور 90 17:44
سلام به پسر ناز و بلا و خوش خنده خودم. 4 ماهگیت مبارک عزیزم. گلم مامان میدونه من باهاش شوخی میکنم. چون خیلی باهاش دوستم تو ناراحت نشو. اگر هم شدی ببخش. باشه گلم. خیلی دوست دارم

خاله جون شما اختیار دارین ما هم هیچ وقت از شما ناراحت نمیشیم
مامان نی نی گولو
10 شهریور 90 18:00
سلام گلم 4 ماهگیت مبارک مرسی بهمون سر زدی
بابامحسن
10 شهریور 90 18:12
مبارک باشه حیف عکسهاشو ندیدم . ولی حتما دوباره میام ماشالله توی عکسهای پست قبلی خیلی خوردنی شده
مامان پارسا
10 شهریور 90 20:30
سلام مثل اینکه رورؤک سواری رو خیلی دوست میداره برای شهراد خان
هدیه جون
10 شهریور 90 21:22
سلام ماشالا.............. چی گلپسر نازیه........ من با افتخار لینکتون کردم
لیلا
10 شهریور 90 22:15
سلام خوشگلم تولد چهار ماهگیت مبارک باشه- ایشالله واکسنتو به سلامتی می زنی و مامان گلت هم از نگرانی در میا .
maman danial
10 شهریور 90 22:43
salam azizam, khaili ghashang shodeh,che pesare khordani,moafagh bashi.
مامان یاسمین زهرا
11 شهریور 90 0:28
همیشه سالم باشی و خندون گل پسر.
مامان مهرناز
11 شهریور 90 1:59
الهي دورت بگردم چقدر تو كوچولويي! آخي نازي راست مي گي بهار جون منم وقت واكسن هاي مهرناز كه ميشه تب مي كنم اما ارزششو داره فدات شم پسر كوچولوت خيلي ماههههههههههه منم اوايل كه پاهاي مهرناز به زمين نمي رسيد پايه هاي روروئكش رو با طناب بستم تا سايزش شد.مي توني اين كارو كني بازم پيش ما بيا شاد باشيد
مامان پارسا
11 شهریور 90 6:33
✿◕ ‿ ◕✿ سلام خوشگلم آپ کردمو منتظرتم
مامان محمدرضا
11 شهریور 90 10:36
سلام شهراد جون چهار ماهگیت مبارک دوست گلم منم دیروز ش ماهم تموم شد و چون خونه بهداشت تعطیل بود واکسن نزدم و فردا باید بریم واکسن بزنم من که از واکسن نمی ترسم آخه مامان جون میگه واسمون خیلی مفیده اگه واکسن بزنیم مریض نمی شیم درسته درد و تب داره ولی باید به فکر ارزشش باشیم تو هم گریه نکن باشه دوست خوشملم
تسنیم سادات
11 شهریور 90 11:19
بسم الله سلام. نگران نباش من هم واسکنامو دیر زدم! ولی خاله واسکنی دعوا میکنه مامانی رو ها! تازه توی یه بروشور پیش خاله واسکنی نوشته بود نباید تو روروک بریم ولی مامان و بابامون گاهی میخوان سر سفره آرامش داشته باشن مارو میذارن اون تو افسرده نشو تموم میشه یه روزی!
مامان آرین
11 شهریور 90 12:32
سلام قربون اون شکل خوشگلت برم من که توی تیوپت اینقدر بامزه شدی 4 ماهگیت مبارک باشه خاله جون . راستی مامانی قالب جدید هم مبارکه خیلی خوشگله
مامان نی نی گولو
11 شهریور 90 13:16
سلام گلم ناناز خاله امروز حالش چطوره ؟ مواظب خودت باش عزیزم
مامان محمدصدرا
11 شهریور 90 16:49
سلام چرا اینقدر مامان خوبی نیستی؟؟؟؟؟ بچه معصوم رو اینقد راذیت نکن! اینقدر بزرگ بشه و نگهش داری تا نتونه راه بره و زندگیت رو بریزه به هم دیگه!!!!!! بچه ها رو اگه بغل نکنی و جلوی تلویزیون نذاریشون تا بدون حرکت بمونن خودشون با فعالیت کردن تمام مراحل رشد رو از سینه خیز و نشستن و چهاردست و پا و راه افتادن و....... رویاد میگیرن گناه داره این پسرک ناز مامانی! پسرمن هم وقتی دیدم پاهاش به روروئک نمیرسه دیگه نذاشتمش ! حتما یه چیزی میدونستن که روروئک رو بلند درست کردن ! بذار بزرگتر بشه بعد! اگه تند بود لحنم ببخشید!
مامان محمدصدرا
11 شهریور 90 16:54
دوباره سلام واکسن چهارماهگی مثل 2 ماهگی نیست درد نداره و تب هم همینطور! گل پسر ما که تب نکرد البته براش کمپرس سرد گذاشتم ها! موفق باشی!
مامان آروین
11 شهریور 90 21:48
سلام عزیزم چهار ماهگیت مبارک ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی
خاله یاسمین زهرا
11 شهریور 90 22:53
ببخشید گل پسر دیر اومدم و تبریک گفتم. سرم شلوغ بود. خیلی خوشگلی شهراد خان. مواظب خنده های خوشگلت باش. این روزا دخترای محل به جای پسراشون دزدن!
شکلات مامانی وباباش
11 شهریور 90 23:39
سلام جیگر چهار ماهگیت مبارک اشاا... همیشه سلامت باشی و واکسنت از اون بی دردا باشه

انشاالله

مامان کیمیا
12 شهریور 90 8:18
سلام از اینکه به ما سر زدی باعث افتخار چهارماهیگیت را با کمی تاخیر تبریک میگم من که از هول واکسنهای دخملی در اومدم ان شالله مامانی هم از هول این یکی واکسنت هم در میاد راستی واکسن چهار ماهگی زیاد درد نداره عکسهات خیلی ناز و خوشگلند خدا حفظت کنه و همیشه سالم و خندون باشی ;
مامان آمیتیس
12 شهریور 90 8:36
سلام چه عکسهای نازی داری ماشالا راستی 18 روز دیگه واکسن 1 سالگی آمیتیسه منم خیلی استرس دارم برای هم دعا کنیم
بابا محسن
12 شهریور 90 11:54
تقدیم به شهراد جونی
مامان آریا
12 شهریور 90 18:23
سلام گل پسری.چهار ماهگیت مبارک.ایشالله 140 سالگیت
نانی
12 شهریور 90 20:02
عزیزززززززززززززززززم 4 ماهگیت مبارک
آرمان
12 شهریور 90 20:47
سلام عزیزم، خوبی شهراد جونم؟
روز به روز داری خوشگل تر میشی، از مامان بابات هم یه دنیا ممنون که لطف کردن و این عکسات رو پست کردن.
امیدوارم هرچه زودتر فرصتی پیش بیاد تا بتونیم همدیگه رو ببینیم و کلی با هم بازی کنیم.

بازم ممنون از خودت و مامان بابای نازنینت، بوس بوس... بای

سلام آرمان جان ما هم منتظریم تا هرچه زودتر شمارو ببینیم
مامان ارشیا
13 شهریور 90 1:44
اصلا نترسیا مثل مرد برو واکسن بزن
مامان گیسو
13 شهریور 90 13:50
سلام عزیزم خوبی ؟ ای جونممممممممم قربونش برم که سوار روروئک شده پاش به زمین نمی رسه 4 ماهگیت مبارک قند عسل بوسسسسسسس
سحر
13 شهریور 90 13:55
وووییی شهراد جونم قربون اون خندت خاله ماشالا جیگر
مامان نائیریکا
14 شهریور 90 1:46
وای چه پسر نازی دارید. خدا حفطش کنه. ممرسی که پیش ما اومدید
فاطمه (مامان آیلین)
14 شهریور 90 8:07
وای خدا ! چقدر این پسر ماهه ، نمکه ، آدم دلش می خواد بچلونتش . واسش اسفند دود کنین .
مامان پریسا
14 شهریور 90 9:23
سلام گلم بیا به دیدنمون.
مهرناز مامان امین حسین
14 شهریور 90 10:17
سلام شهراد جون ماشاله چقدر نازی 4 ماهگیت مبارک مامان شهراد با تبادل لینک موافقی:<

افتخاریه واسه ما

طيبه مامان پوريا
14 شهریور 90 11:02
الهي چه ناز شده ...دختر براي اين گل پسرت اسپند دود كن ..از طرف منم ببوسش ..راستي به وبلاگ پسرم سر بزن
مامان یگانه زهرا
14 شهریور 90 13:46
گل خاله 4 ماهگیت مبارک
مامان پارساجونی
15 شهریور 90 12:21
سلام.خیلی کوچولوتون شیرینه خدا حفظش کنه.بوسسسس
مهرناز مامان امین حسین
15 شهریور 90 12:54
سلام ممنون که بهمون سر زدید من با اجازه لینکتون کردم
nini mom
16 شهریور 90 7:14
الهی همیشه زنده باشه نی نی خوشگلت. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.من رو با اسم*my nini لینک کنید واگه مایل بودی توی وبلاگم بگو با چه اسمی لینکت کنم.
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 15:53
برای گل خاله
مامان پریسا
17 شهریور 90 17:14
سلام دوست عزیز آپم بیا پیشمون.
سمانه مامان کیمیا
18 شهریور 90 12:46
ممنون که به وبلاگم سر زدید منم تازه واکسن زدم ماشالا خیلی این گل پسر نازو و خوردنیهه خدا حفظش کنه
نازنین نرگس نفس مامان
18 شهریور 90 23:38
اخی خاله قراره جیز بشی اکشال نداره ولی واست خوبه دیگه
خاله محمد مهدی
19 شهریور 90 11:28
اگه مایل به تبادل لینک بودین خبرم کنید
مامان مژده
22 شهریور 90 9:28
سلام عجب وبلاگ قشنگی داری چه پسر نازی
منا
7 مهر 90 0:40
salam shahzade.che esme zibaie dari albate be zibaie sorate mahet ke nist.
ماهك
1 آبان 90 11:00
خيييييلى نازى عزيزم اميدوارم هميشه سالم و خندون باشى