شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

آتلیه + مامانی ورزشکار(3 ماهگی)

1390/11/2 19:01
1,401 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام صد تا سلام

 

از اونجایی که پست قبلیم خیلی خالی و بدون متن بود مامانم 6 روز آپ نکرد که سوژه جدید پیدا کنه.

آتلیه:

نمیدونم چی شد که مامانی صبح از خواب پاشد و خیلی یه دفعه ای و غافلگیرانه زنگ زد به عزیز جون و گفت میخوام امروز شهرادو ببرم آتلیه که عکسای خوشگل خوشگل بگیره (آخه تو اتاقم اصلا عکس نداشتم) عزیز جون اومدو منو بردن آتلیه روناک از اونجایی که من خیلی کوچولو هستم و تنها کاری که انجام می دم غلط زدن و یه ذره بالا گرفتن سره عکسام خیلی ساده میشد هرچی هم آقای عکاس به مامانم میگفت که بابا این هنوز کوچیکه الان چند تا عکس ساده بگیر بعد یه دو سه ماه دیگه بیارش که حرکاتش کامل تر بشه مامانیم گوش نمیداد انگار عزمشو جزم کرده بو تا بچه سه ماهرو بنشونه که بلاخره بعد از تلاشهای مکرر رضایت داد که چند تا عکس ساده بگیره و از بین اون همه عکس فقط دوتاشو انتخاب کرد که چاپ کنه.(انشاالله وقتی چاپ شد میذاریم تو وب).منم جواب این همه اینور اونور کردنارو بهش دادم و برگشتنا کلی گریه کردم.

مامانی ورزشکار:

نه اینکه مامانم بعد از به دنیا اومدن من حسابی تپل مپل شده و خودشم از این وضعیت نا به سامان بسیار بسیار ناراضیه بعد از سه ماه که دکترش بلاخره اجازه ورزشو بهش داد(آخه اوضاع بخیه هاش خیلی بد بود واسه همین یکم دیر تر شروع کرد)حالا مامان جون تنبل من داره تمام تلاششو میکنه که دوباره لاغر بشه  امیدوارم خدا این شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا (هم از نظر جسمانی و هم از نظر روحی) رو براش راحت کنه که بتونه به زودی به خواسته اش برسه  .از خوردن چای سبز گرفته تا خریدن dvd های ایروبیک و ورزش های نفس گیر مثل دیویدن و ویبره تو خونه.چون به خاطر من که جدیدا خیلی خیلی به مامانم وابسته شدم نمیتونه بره باشگاه.شما هم واسش دعا کنین که هرچه زودتر لاغر بشه و دست از غرغر کردن سر بابا جونم که من چاق شدمو هیچ لباسی تنم نمیشه و این حرفا دست برداره بلکه اون بنده خدا هم تو خونه یه آرامشی پیدا کنه(پیشاپیش از همکاری همتون ممنونم)

موفق باشی مامان گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان ماریانوش
30 مرداد 90 10:38
سلام
چنانچه تمایل دلارید عکس فرزند دلبند خود را به صورت پازل و یا انواع طرح های دیگر برای او در آورید
لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید تا نمونه کارها را ببینید

http://maryanoosh.niniweblog.com/cat5.php

مرسی که به فکر مایید

مامان شکوفه
30 مرداد 90 11:34
شهراد خوشگله ایشالا زود تر دنده میشی عکسای با پرستیز میگیری از اون دختر کشا مامان شهراد تو هم به تلاشت ادامه بده نا امید نباش که زود زود مانکن میشی .
مریم
30 مرداد 90 11:50
سلام خانمی توی این شبهای قدر به یاد ما هم باش التماس دعا
مامان کیمیا
30 مرداد 90 12:53
سلام ازاینکه به ما سر زدی ممنونم ان شااله عکسای خیلی خیلی خوشگلی به زیبای خود شهرادجون بگیری و بزودی ما هم اونارا ببینیم شهراد را ببوس بای
خاله ياسمين زهرا
30 مرداد 90 13:13
شهراد كوشولو ماماني رو زياد اذيت نكن تا بتونه مثل قبل لاغر و خوش تيپ بشه. ماماني شهراد جون خيلي ممنونم كه از گل ياسي ما تعريف كردين. حتماً‌هرروز ميام سرمي زنم تا ببينم چقدر لاغر شدين. موفق باشيد
مامان رامیلا
30 مرداد 90 13:23
سلام
خوشحالم مرتب به وبلاگم سر میزنید اتفاقاً من همین مشکل شما رو دارم از زمانی که زایمان کردم هر چی ورزش می کنم هیچ تغییری نمی کنم، البته بعد از زایمانم من معده درد گرفتم به خاطر این مجبورم یه چیزی بخورم تا معده ام خالی نمونه هر چی هم که به شوهرم می گم این تقسیر تو است فایده ای نداره من که هیکلم از اول این نبود . ( البته این بین خودمون بمونه سر همسرا خالی می کنیم شاید دلمون خنک بشه ) ولی بازم فایده ای نداره .



لیلا
30 مرداد 90 13:25
کیان با شهراد دوست شد من لینکت کردم شما هم اگر خواستی ما رو تو لینکت بگذار مرسی
مامان مليكا
30 مرداد 90 13:41
سلام چه پسرنازي ايشالا خدا حفظش كنه با اجازه لينكت كردم
مامان آروین
30 مرداد 90 14:04
سلام آره هنوز برا بچه سه ماهه خیلی زوده ایشالا بزرگتر بشه مثل آروینم خودش ژست میگیره و ازتون میخواد ازش عکس بگیرید شما هم عجله نکنید حتما به وزن دلخواهتنو میرسید از طرف ون و آروین لپای شهراد جونو بوسش کن
مامان پریسا
30 مرداد 90 14:26
سلام پسر گلم خوبی؟به مامانی بگو آخه یه شبه میشه ره 100 ساله بره. کم کم که خسته نشه. بالاخره به نتیجه میرسه.
مامان النا
30 مرداد 90 15:36
سلام عزیزم،منم مثل شما دارم وزن کم میکنم ،خیلی سخته. طوری شده که النا جون هم میگه ((مامان لژیم بگیل)) گل پسروببووووووووس
مامان مهسا
30 مرداد 90 16:16
ey jooonam. ghorboone ghalt zadanet khale.
مامان گیسو
30 مرداد 90 20:02
سلام عزیزم چه پسمل نازی خدا حفظش کنه بوسسسسسسسس
شکلات مامانی وباباش
31 مرداد 90 18:16
سلام گل پسر منتظرم که زودی عکس های نازت روببینم مامانی اشاا... زودی لاغر میشی این دغدغه ای منم هست
الینا
31 مرداد 90 18:19
سلام عزیزم ممنون که سرزدی راستی این آدرس وبلاگ خاطرات الیناست بهش سربزن
مامان آرین
31 مرداد 90 22:34
سلام مامانی، پسملت خیلی گله ماشالا.حتما عکساش خوشگل میشه تو هم حتما زودی لاغر میشی البته اگه مثل من تنبل نباشی که بعد از سه سال تازه دارم لاغر میشم
نازنین نرگس نفس مامان
1 شهریور 90 1:20
سلام مامانی سخت نگیر ایشالا چند ماه دیگه یه عالمه عکس خوشکل میگیری از پسملیو البته ایشالا که زود لاغر شی
مامان آترینا
1 شهریور 90 9:09
سلام شهراد جونم خوبه، مامانی با بچه داری خوشتیپ تر میشی
ليلا
1 شهریور 90 10:34
سلام منتظر عكساي خوشگلش هستم پشت ورزش رو بچشب و ول نكن تا حسابي خوش هيكل بشي . راستي اگه تحملشو داري شكمت رو محكم ببند اگه پلاستيكي باشه چه بهتر البته من شنيدم اينو ولي از اثرگذاريش خبر ندارم
سارا(مامان سوگل)
1 شهریور 90 11:23
سلام به پسر خوشگل و مامان زبر و زرنگ. چه عکسای قشنگی
بابا محسن
1 شهریور 90 11:46
ببخشید دیر اومدم ... منتظر دیدن عکسها هستیم . کار خوبی کردین ...هیچوقت زود نیست ! راستی امیدوارم خودتون هم به زودی نتیجه بگیرین
مامان ماریانوش
1 شهریور 90 12:43
سلام .لطفا آدرس ایمیلتونو بدین .واسه شهراد کوچولو یه هدیه ی عالی دارم .حتما خوشتون میاد .منتظرم


مرسی عزیز راضی به زحمت نبودیم
مامان آمیتیس
2 شهریور 90 10:28
سلام مامان جون شهراد دوست دارم عکسای شهراد رو ببینم آخه خیلی دوست داشتنیه ماشالا
مامانی حسنا جون
2 شهریور 90 13:30
سلام عزیزم ممنون که به دخمل ما هم سری زدید امیدوارم هر زودتر به همان وزن اولیه برگردید البته من شنیدم با شیر دادن بچه خود بخود وزن هم کم میشه ببینیم چی میشه از طرف من فرشته کوچولوتو ببوس بازم ما رو مفتخر کنید
مامان پارسا
2 شهریور 90 14:36
سلام عزیزم ممنون که باب آشتایی رو باز کردین و از اینکه باهاتون آشنا شدم خیلی خوشحالم یادت نره سور مانکنیتو به ما هم بدیااااااااااااا
آوين
4 شهریور 90 1:19
سلام عزيزم ممنونم كه به ما سر زديد از طرف ما گل پسرت را ببوس
مامان نيروانا
4 شهریور 90 9:10
سلام بهارجون، بي صبرانه منتظر ديدن عكسهاي شهراد عزيزم. نيروانا رو اولين بار تو 10 ماهگي برديم آتليه و عكساش قشنگ شدن. فايلشو خانومه نداد. برم التماس كنم ببينم ميشه يه جوري فايل عكساشو بهم بده. پروسه ي آتليه يه پروسه ي وقت گير و انرژي بريه. خيلي جرأت كردي تو اين گرما طفل معصوم رو بردي زير اون همه نور و خفقان. طفلك حق داشته گريه كنه. خيلي مواظبش باش ني ني ناز رو. راستي همتت رو بنازم برا ورزش و تصميم برا لاغري. ايشالا زود به وزن و اندام ايده آل خودت برسي. وس براي هر دوتون