شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

پیشترفتهای من 5

1390/11/9 16:34
908 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

دوست جونیای خوبم من دیگه واسه خودم مردی شدم و کلی کارهای قشنگ قشنگ یاد گرفتم.

من میتونم دست بزنم ، بای بای کنم ، وقتی مامان بهم غذا میده نازش میکنم. البته هنوز وقتی بهم میگن دس دسی کن دست زدن و بای بای کردنو با هم قاطی میکنم،اما بلاخره به همه نشون دادم که من تنبل نیستم.آخه میدونین چون من اصلا از 4 دستو پا رفتن خوشم نمیاد و تا مامانی منو به شکم میذاه گریه میکنم همه بهم میگن که تنبلم ولی من با کارهایی که یاد گرفتم بهشون ثابت کردم که اصلا تنبل نیستم و اتفاقا خیلی هم زرنگ و باهوشم.تازه دارم تلاش میکنم ه سر سری هم یاد بگیرم.

مامان جونم هرکاری کرد که از من موقع دست زدن عکس بگیره موفق نشد اما این چندتا عکسو میذاره که پستم خالی نباشه.

شهراد در حال خوردن پرتقال ترش(اگه فیلمشو ببینین از خنده غش میکنین)

الهی من قربون هردوتاتون بشم(این پدرو پسر فوق العاده ان)

 

همتونو دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان نسترن
9 بهمن 90 17:08
افرین به شما پسملی باهوش و زرنگ...الهی همیشه شاد باشی و سلامت
فریبا
9 بهمن 90 18:36
عکس پروفایلش چقدر قشنگه..
مامان پریسا
9 بهمن 90 18:40
قربونت برم گلم مگر شماها میذارید دیگه مامانها ازتون عکس بگیرن. ایشالله به زودی یاد میگیری راه بری و دیگه نمیخواد چار دست و پا راه بری
مامان حنا
9 بهمن 90 20:28
سلام نازنینم ما که پیشتون نیومده دلمون خیلی وقته اومده پیشتون
خدایا قربون این پسر نازم برم من عزیز خاله چقده تو ماشالله زرنگ شدی تازه خیلی کارا یاد گرفتی شهراد جونم به منم از اون پرتقالا میدی خاله جون جونم
بهار جونم مواظب پسمل نازت باشه ماشالله خیلی دوست داشتنیه عزیزمه خیلی دوسش دارم هر دوتون رو می بوسم

قربون و دوست مهربونم بشم تو و حنا جون خیلی بیشتر از اینا واسم مهمین
محيا كوچولو
9 بهمن 90 21:34
واي واي خاله منم دقيقا همينجوري ام! ماماني و بابايي ميگن تنبلم حالا بهتون ثابت شد كه ما تنبل نيستيم نه ماهگيتم مبارك شهراد نازنازي
مامان خورشيد
10 بهمن 90 7:38
واي موهاش چه زود داره درمياد. پرتقال نوش جونش. در ضمن خورشيد من هم زياد چهار دست و پا نرفت و يهويي راه افتاد. معمولا بچه هايي كه چها دست و پا نميرن زودتر راه مي افتن. نگران نباش.
مامان کیارش
10 بهمن 90 13:19
ماشالا به این پسر ناز نازی...
مامان فاطیما
10 بهمن 90 13:23
ماشاا... به این گل پسر خوش اخلاق انشاا...خدا براتون حفظش کنه ممنون که به ما سر زدین شمارو لینک کردم
الينا گلينا
10 بهمن 90 13:39
بهار جون خيلي اين پدر و پسر را لوس مي كني ها
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
10 بهمن 90 17:46
افرین به شما پسملی باهوش و زرنگ.راستی 9 ماهگی مبارک جیگملی.
مامان بهار و باران
10 بهمن 90 18:57
آفرین به آقا شهراد
مامان محمد پارسا
10 بهمن 90 19:17
سلام ناناز خاله 9 ماهگیت مبارک گلم انشاالله همیشه سلامت باشی و جشن 120 سالگیت
مامان پوريا
11 بهمن 90 11:42
چه بامزه پرتقال مي خوره ...نازي .عزيزم براش اب پرتقال بده و از حالا با ني بهش ياد بده بخوره نمي دوني چقدر با مزه مي خورن ....
شراره
11 بهمن 90 15:05
چه پسر نازي، دوست دارم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
11 بهمن 90 15:07
دوستت دالم آشهراد
مامان زهره
11 بهمن 90 15:25
قربون پسری اشکال نداره.اما قربون بابایی یه کم اشکال داره
مامان زهره
11 بهمن 90 15:26
الهی گل پسر خیلی خوش عکسن حیف که پسر ندارم
خان گوگو لي بابا
12 بهمن 90 3:12
ماشاا... به این گل پسر شهراد كوچولو عسلم لينكت كردم
مامان دینا جون
12 بهمن 90 22:13
آفرین گل پسر.لینکت کردم تا با هم دوست بشیم.