شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

بازم تاخیر

1390/12/7 11:48
879 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستای ناز و مهربونم


 این چند وقته انقدر  هوا سرد بودکه من و هم شوهر جونی شدیدا سرما خورده بودیم و همش در حال استراحت بودیم و هم اینکه خوب بلاخره نوروز باستانی ما در راهه و طبق سنتها افتاده بودم به جون خونه و تمیز کاری واز طرف دیگه هم خرید عید نوروز که به لطف این تحریمها اصلا لباسای خوبی تو بازار نیست و هر سری که رفتیم بازار دست خالی برگشتیم فعلا فقط یکی دو تیکه لباس واسه شهراد خریدم که اونم اصلا از خریدم راضی نبودم تا ببینیم هفته بعد چی میشه چون شوهر جونی قول داده هفته بعدو مرخصی بگیره که باهم طی یه عملیات گازانبری بریم بازار و ببینیم که چی گیرمون میاد.الانم که یه سری وسایل واسه تزیین اولین سفره هفت سین آقا شهراد گرفتم که واسه اونم هنوز ایده ای ندارم تا ببینیم خدا چی میخواد.

اینا وسایلی هستن که واسه هفت سین گرفتم،تخم مرغها رو هم که فعلا رنگ کردم اما  الان طرحی به ذهنم نمیرسه که روش بکشم

اینا هم لباس عیدی های فعلی شهراده که  ببینیم تا عید چیز بهتری گیرمون میاد یا نه

     

اینجا آقا شهراد دوتار بابا جونشو برداشته و داره آهنگ میزنه اونم چه آهنگی یکی از سیمای دوتار و پاره کرد

اینجا هم پسر خوبی بوده تا مامان خونه تکونی کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان محمدرضا
7 اسفند 90 12:21
مگه همسرتون مال خراسان شمالی اند؟ همسر منم دوتار می زنه . خانواده ی شوهرم کرد هستن مال شیروان
مامانی شیما وحدیث
7 اسفند 90 12:25
سلام مامان بهار ماشالا این آقا شهرا د چه پسمل نانازی خدا حفظش کنه .... منم رفتم ازالان لباس بچه هاروخریدم تا به شلوغی بازار نخورم . بوووووووووووس واس آقا شهراد
مامان حنا
7 اسفند 90 12:40
لام عزیزم خسته نباشی حسابی دیگه خسته شدی نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای وای خدای من دلم برای شهراد جونم یه ذره شده بود ماشالله هزار ماشالله هر باری که می ببینم نسبت به سری قبل بزرگتر شده شهراد جونم عزیز خاله لباسات مبارکت باشه ایشالله با دل خوش و سلامتی بپوشی و همینجوری لبت خندون دلت شاد باشه خیلی خوشکلن باز تو میری خرید من فعلا موندم چیکار کنم شاید برم شهر خودمون که بزرگتره اونجا خرید کنیم خلاصه تخم مرغا هم خوکشلن ای وللللللللللل از الان میگم ایشالله سال خوبی رو در پیش رو داشته باشید از طرف من روی ماه شهراد گلمو ببوس
مامان ارمیا
7 اسفند 90 13:22
سلام عزیزم. چقدر جیگری. ماهی. مامان خوبش مرسی به ما سر زدی. باز هم دوست داشتی بیا و بگو اگه دوست داری لینک کنیم همدیگرو.
مامان محمد
7 اسفند 90 13:33
ஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜ █▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█ █▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀ ஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜ
مامان خورشيد
7 اسفند 90 13:39
به سلامتي الهي هم خونه تكوني ميكني و هم خريد خوب. اسفند خوبي داشته باشيد.
فریبا
7 اسفند 90 13:50
خسته نباشی.. این روزا همه مشغولیم و کمتر وقت می شه به هم سر بزنیم... پیشاپیش عیدتون مبارک و روی ماه شهراد رو از طرف من ببوسید..
مامان محمدرضا
7 اسفند 90 16:29
ما الان مشهدیم . شما چطور؟ مراقب کوچولوت باش سرما نخوره
مامان یسنا
7 اسفند 90 16:41
وبلاگتون حال وهوای عیدرو برام تداعی کرد.....عیدتون پیش پیش خوش ومیمون
مامان کیارش
7 اسفند 90 17:32
سلام.عیدتون پیشاپیش مبارک.ایشالا سال خوب و خوشی با شهراد جان در پیش داشته باشین
مامان مژده
7 اسفند 90 17:44
سلام خسته نباشی مامان از خونه تکونی چه پسر با نمکی ماشالله
مامان محمدرضا
7 اسفند 90 18:01
چه خوب . پس توی یک شهر هستیم . خیلی خوشحالم
مامان پریسا
7 اسفند 90 19:26
سلام بهار جون خسته نباشی. خوش به حالت که خونه تکونی کردی. مبارک باشه شهراد جونم. ایشالله رخت دومادی راستی مامانی من هم اپیدم با همون رد پا بیا دنبالم
مامان نسترن
7 اسفند 90 23:57
سلام عزیزم...خسته خونه تکانیها نباشی خانمی...از وضع خرید عید نگو که چند شبه دارم میگردم..یا چیز خوبی پیدا نمیشه اگر هم بشه از نظر قیمت 4 برابر قبله...با همه اینا امیدوارم همه ما عید زیبایی داشته باشیم...شهراد خوشگلمو ببوساین گلهای بهاری تقدیم به شما
الينا گلينا
8 اسفند 90 9:37
واي شهراد چقدر خوشحاله كه همه جا بهم ريخته است. شما چقدر زرنگيد ما هنوز هيچ كاري نكرديم.استرس گرفتم
مامان رها
8 اسفند 90 10:50
سلام عزیزم خسته نباشید خریدهاتون هم مبارک باشه ان شا الله با دل خوش استفاده بکنید
mamane Ali
8 اسفند 90 17:22
چه لباسای خوشملی .. مبارکت باشه عزیز خاله
بهار
8 اسفند 90 17:24
سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم ان شا الله خرید های خوبی بکنید وای من شلوغی اسفند رو خیلی دوست دارم ولی خوب خرید کردن خیلی سخته موفق باشی به دختر منم سر بزنی ممنون میشم من ادت کردم هزار تا بوس برای یکی یه دونه مامان و باباش
مامان اميرحسين
9 اسفند 90 9:02
سلاممممم خوب هستين پيشاپيش سال نو مبارك مبارك باشه لباسهاي شهراد
مامان نوژا
10 اسفند 90 10:39
ای جونم با این تار زدنت
مامان آریام
10 اسفند 90 23:02
ای جونم عزیزم حالا که بلدی بیا با من تار بزن لبسهای عیدت هم مبارک. ایشاالله به سلامتی بپوشی
بهار
11 اسفند 90 18:56
خیلی پسر گلی هستی که مامانتو اذیت نمی کنی .
مامان محمد پارسا
11 اسفند 90 19:47
سلام ناناز خاله مبارکت باشه لباس های عیدت عزیزم مامانی گفتیا از احوال بازار اصلا آدم رغبت نمی کنه چیزی بخره من که کلافه شدم از خونه تکونی هم خسته نباشید
مامان حنا
13 اسفند 90 4:49
سلام بهارجون خوبی؟؟؟؟؟؟ شهرادجون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟ نیستی عکس جدید از پسمل نازمون نمیزاری نمیگی ما دلمون براش تنگ شده
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
13 اسفند 90 21:23
ای جونم آشهراد ... مامان خسته نباشیوممنون ما بهتر شدیم همیشه سلامت باشید
مامان مليكا
14 اسفند 90 13:21
ماشالله به اين پسمل خوب و خوشگل لباسهاي نو هم مباركش باشه ايشالا همه رو تو شادي و خوشي ماماني تنش كنه
مامان دینا جون
15 اسفند 90 21:44
مبارکت باشه عزیزم.با این لباسا ماه میشی گلم.بووووووووس
مامان یگانه زهرا
16 اسفند 90 15:32
مامان محمدرضا
17 اسفند 90 9:51
الهی خاله فداش بشه . عاشقشم
الينا گلينا
20 اسفند 90 9:51
عكسات خيلي نازه