شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

برای همسر نازنیم

1390/11/24 12:37
1,413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای من

امروز قبل از همه چیز می خوام از همسر عزیزم تشکر کنم که همیشه همه سختی ها رو تنهایی تحمل میکنه و حتی پیش من یه کلمه هم از مشکلاتش حرف نمی زنه تا یه وقت من ناراحت نشم.

عزیزم ممنون که هیچ وقت هیچی واسمون کم نمیزاری و همیشه هوای منو داری و بابت اون گلهای قشنگی که برام آوردی ازت قدر دانی می کنم و قول میدم که همیشه تو تک تک سختی ها و خوشی ها کنارت باشو تا ابد عاشقت بمونم

خب حالا می خوام چند تا از عکس های جدید نازدار پسرو براتون بزارم امیدوارم خوشتون بیاد.

بلاخره تونستم از گل پسرم در حال دست زدن عکس بگیرم

      

شهراد شیطون بلا

شهراد شکمو

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان حنا
24 بهمن 90 13:44
بهار جونم ایشالله همیشه همیشه خوشبخت و شاد در کنار هم زندگی کنید و با هم خوب و عاشق و مهربون باشید عزیزم قربونت برم نازنینم چقده دلم برای روی ماهت تنگ شده بود موهات داره دیگه رشد میکنه ماشالله چقده تو بانمکو دوست داشتنی هستی عزیزمی شهراد جونم نوش جونتم باشه بخور عزیزم الهی گوشت بشه بچسبه به تنت از صورت ماه شهراد جون ببوس و مواظبش باش
مامان حنا
25 بهمن 90 16:21
_______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥_____♥████♥
__♥████████████████████████♥_____♥███♥
_♥███████████████████████████♥_____♥███♥
♥███████████████████████████████___♥███♥
♥█████████████████████████████████♥♥███♥
♥██████████████████████████████████♥███♥
_♥█████████████████████████████████████♥
__♥███████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥
روز ولنتاین رو به شما و شهراد عزیزم تبریک میگم


مرسی گلم
مامان اميرحسين
25 بهمن 90 16:31
سلام ممنون كه پيش ما اومدين .خيلي شهراد ماهه عزيزم
مامان حنا
25 بهمن 90 18:04
بهار جون شوهر مهربونت شغلش چیه؟؟؟؟؟؟
فرناز
26 بهمن 90 0:40
سلام وب گل پسرتون جالب بود. به ما هم سر بزنید زیاد وقتتو نمی گیره منتظرتم. دنیای زیبایی و مد farnaz90.blogfa.com
الينا گلينا
26 بهمن 90 11:14
بهار جون بابت روز ولنتاين گل گرفتي اي عاشق ها
مامان نوژا
26 بهمن 90 14:49
سلام گلم وب قشنگی دارین از همه چی قشنگتر شهراد عزیزه.با اجازه لینکتون کردم.ممنون که به ما سر زدین
mamane Ali
26 بهمن 90 19:13
سلام عزیزم .. چرا پیش ما نمیای ؟؟ نینیم اومدهااا !! شهراد جووونم چه ناز شدههه..موهاش بلند شده
mamani helena
26 بهمن 90 20:31
elahi ke man ghorbone on das dasi kardanet besham nafasi
شهراد شیر کوچولو
27 بهمن 90 20:00
همیشه خوش باشید شهراد گلمو ببوسید عکساش جوجوک شده
عاطفه مامان پارسا
28 بهمن 90 2:55
چه پسر نازی دارید . ماشالا خیلی خوشگله . شبیه کیه ؟ من فکر کردم فقط پسر من خوشگله !!!!
مامان حنا
29 بهمن 90 5:49
سلام بهار جون کجایییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟ شهرا جون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟ نیستی نگرانت شدم
مامان ارمیا
29 بهمن 90 8:35
سلام عزیزم. خوب با هم دوست میشن. لینکتون کردم. باز هم به ما سر بزن. راستی شهراد جان خیلی ماهه.
مامان مليكا
29 بهمن 90 13:56
ايشالا سالهاي سال خوش و خرم كنار همسر و پسرت خوشبخت زندگي كني و هر روز عاشق تر از روز قبل باشي
مامان آریام
29 بهمن 90 23:06
وای الهی اون عکسش که خم شده عین آریام هست. حالا منم اون عکس رو میذارم تا ببینی. قربونش بشم عزیز خاله که چقدر ماه و بامزه شدی
مامان پریسا
30 بهمن 90 10:41
ایشالله سالیان سال کنار هم به خوشی زندگی کنید. چه عکسای نازی از شهراد جون گرفتی. من هم اپم.
مامان خورشيد
30 بهمن 90 13:46
الهي هزار سال كنار هم و عاشق هم باشيد.
شهراد شیرکوچولو(مامان زهرا)
30 بهمن 90 15:13
سلام براشهیو مامان گلش راستش چون میرم سر کار باید شهراد بره مهد عزیزم خودشم عاشق مهد و دد ست
عروسکم پرنیا
30 بهمن 90 18:43
سلام ممنونم من با اجازتون شمارو لینک کردم
الشن
30 بهمن 90 21:34
سلام از اینکه به وبلاگمون سر زدید خیلی خیلی خوشحال شدیم . مواظب شهراد کوچولو باشین. خداحافظ
نامی
1 اسفند 90 15:32
سلام مامان شهراد جون همه بچه ها ناز و خوشکلن : شهراد جون هم حرف نداره
مامان آریا
2 اسفند 90 23:52
عزیزم خیلی ناز و شیطون هستیاز چشات فهمیدم
مامان حنا
3 اسفند 90 4:42
سلام بهار جون خوبی؟؟؟؟؟؟ شهراد گلم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خسته نباشی خوش به حالت که کاراتو شروع کردی مواظب شهراد جون باش از طرف من ببوسش
mamane Ali
4 اسفند 90 19:37
عزیزم من شما رو لینک کردم .. شما هم اگه مایلی ما رو بلینک
محيا كوچولو
4 اسفند 90 23:41
به به چه ماماني قدر شناسي داري شهراد كوچولو عكسات هم خيلي خوشگلن
سحر مامان آراد
6 اسفند 90 11:04
سلام بهار جان همیشه شاد و خوشبخت باشید شهراد جونم خیلی جیگر شده ماچش کن
مامان مليكا
7 اسفند 90 8:53
پس كجايي خانوم خوشگله دلمون واسه اين پسمل نازنازي تنگ شد بيا يه چيز ازش برامون بنويس من كه هميشه ازش ميخونم كلي قربون صدقش ميرم
بابا محسن
8 اسفند 90 13:09
چه گلپسری که اجازه داده مامانش خونه تکونی کنه ... از قیافش معلومه شما عید را آوردینا ... پس ما هم میگیم عیدتون مبارک