شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

اولین مروارید گل پسرم

1390/9/27 13:33
971 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیا

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اولین دندون گل پسر در اومد

امروز صبح که گلم از خواب بیدار شد مثل همیشه باهاش بازی کردم و وقتی که داشت میخندید یه لحظه لثه اش توجهمو جلب کرد بله دیدم که یه مروارید کوچولو داره تو دهنش می درخشه.

الهی بمیرم براش تازه دلیل بیتابی های چند روز پیششو می فهمم(پسر گلم خیلی درد میکشید)

خوب حالا یکم از روز جمعه بگم  :

جمعه بعد از ظهر که مشغول تمیز کردن آشپزخونه بودم شوهر جونیم(بابا جون شهراد) گفت که میخواد شهرادو ببره حموم تا یکم آب بازی کنه اما وقتی که از حموم اومدن بیرون دیدم که ای وای گل پسرم دیگه مو نداره شوهر جونیم موهای ناز و لطیف گل پسرمو از ته زده بود خیلی ناراحت شدم آخه شهرادم خیلی زشت شده و تازه باید تو جشن دندونیش کچل باشه من عکسشو واستون میذارم قضاوت با خود شما بگین ببینم شهرادم اونجوری خوشگل تر نبود؟

پسر گلم شبیه حسن کچل شده

از دست این شوهر جونی

راستی پیشاپیش کریسمس مبارک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان طاها
27 آذر 90 13:40
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.
مامان طاها
27 آذر 90 13:41
گل پسرتون تقریبآ هم سن و سال پسره منه خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم
مامان حنا
27 آذر 90 14:06
ای وای خداجونم بهار جونم مبارکه پسرت ماشالله هزار ماشالله دوست داشتنی تر و بانمکتر شده یه اسپندی براش دود کن شهراد خاله دندونت هم مبارک باشه
مامان نيروانا
27 آذر 90 14:33
جووووونم، گل پسرت حسن كچلشم قشنگه، دلت مياد بگي زشت شده. خيلي ناز شده ماشالا هرچند منم با از ته زدن موي ني ني 100% مخالفم ولي خدا رو شكر اين يكي نتيجه ش بد نشده. نگران نباش بهارجون، همه ي حواست به اون الماس خوشگلي باشه كه تو دهنش سر زده. مباركه دندوني شهرادجان، ايشالا به سلامتي و ميمنت. اگه آش خوردين جاي ما رو هم خالي كنين. ميبوسم قندعسل رو
پروانه
27 آذر 90 14:39
سلام وب قشنگی دارید خوشحال میشم به ما هم سری بزنید کد ما برای شرکت در مسابقه 116 است اگه خوشتون اومد خوشحال میشم به ما هم رای بدهید
mamani helena
27 آذر 90 14:45
salam bah bah khale joon mobarake dandone nazet jigaram be nazaram kachalam behet miyad enghadr nazi mashala ke ba mo va bimo farghi nemikone
مامان سانای
27 آذر 90 14:58
عزیزم اولا مروارید یکی یه دونه مامانوباباش مبارک .دوما زودتر از کریسمس ما یلدا داریم اونو چرا تبریک نمیگی کریسمس که به ما ربط نداره
مامان پریسا
27 آذر 90 15:26
مبارک مبارک خاله. عزیزم خوشکل بودی خوشکل تر شدی کچل هم که باشی ناز و ملوسی عزیز دلم. دوستت دارم. راستی بهارجون. کد 143 یادت نمیره که؟؟؟؟؟؟
مامان خورشيد
27 آذر 90 15:41
واي همه جوره نازه. مبارك دندونش از حالا مواظب باش و براش مسواك بزن. خورشيد من زود دندون درآورد و دندون جلوش بخاطر اينكه شبها شير ميخورد زود خراب شد. كله كچلش رو از طرف من و خورشيد دوتا ببوس.
منامامان یسنا
27 آذر 90 16:17
مبارکه عزیزم.الهی همیشه دندونات سالم باشن.مامانی اشکال نداره موهای بعدیش بهتردر میادوزیادترو
زیبا
27 آذر 90 16:38
سلام عزیزم پسملیت خیلیییییییی ناز و خوشگله حتی اگه کچل باشه.خوشحال میشم اگه به ما سر بزنیدودرصورت تمایل به هم لینک بشیم به امید دیدار
mamane Ali
27 آذر 90 18:00
سلام.. چه بانمک شدههه ..دندون کوچولوشم مبارک
فریبا
27 آذر 90 20:25
اصلا هم زشت نشده!!! ولی خوب منم دوت ندارم نی نی طفلی رو کچل کنم!!! دندون درآوردنش مبارک... پسر منم دو روز پیش درآورد!!
مامان آمیتیس
28 آذر 90 8:04
وای مامانی ماشالا نازتر شده تازه بعدا پرموتر میشه راستی مبارکه دندون درآورده
مامان پوريا
28 آذر 90 8:19
اي جانم چقدر ناز شده ..كي گفته كچل بشه زشت ميشه خيلي هم خوكشله ...جووووووووونم .
مامان مليكا
28 آذر 90 8:28
شهراد جوني دندونت مبارك عزيزم پسملمون كچلش هم ناز و خوشگله ايشالا خدا حفظش كنه بوس براي شهراد و مامانش
مامان سانای
28 آذر 90 8:41
پس عزیزم کریسمس پیشاپش مبارک ما را از برنامه هایی که برای کریسمس داری بی خبر نزار . در ضمن من از روی اسم شما وشهراد این فکر رو کردم .
مامان کیارش
28 آذر 90 11:02
سلام دندون نو مبارک! خیلی نازه ماشالا .نگران نباش منم وقتی پسرم کچل شده بود ناراحت شدم ولی خیلی زود موهاش بلند شد و خیلی هم پرپشت تر و خوشرنگ تر شده الان.
مامان زهره
28 آذر 90 14:01
سلام گلم . سر زدم تا شما هم سر بزنید. گلی از همین حالا مراقب دندان های گل پسر باش
مامان حنا
28 آذر 90 14:30
سلان شهراد جونم آپم خواستی بیا
مامان علی
28 آذر 90 16:35
مبارک باشه دندوناش. یکی یه دونه کچلشم قشنگه ... جیگرشوووووووووووو
مامان سانی
28 آذر 90 18:33
عزییییزمدندون چدیدت مبارک ایشاا... هزار سال باهاش چیز های خوشمزه بخوریبابایی دیگه منو کچل نکنی ها اخه من حیفم به این خوشگلی
نگین مامان رادین
29 آذر 90 0:31
سلام خوشگلم رویش مرواریدت مبارک،همیشه سالم باشی ناز نازی.
مامانی طاها
29 آذر 90 2:47
اولین مروارید گل پسر مبارک ای واااای چرا کچل کردیش بابایی من و بابای منم همیشه سر این موضوع با هم بحث می کنیم بابام میگه بیا موهای طاهارو بزنم اما من مخالفت میکنم
مامان سانلي
29 آذر 90 2:52
سلام خانمي مبارك باشه دندون پسرگلتون. شهرادكوچولو كچل بامزه تره وخوشگل.من كه عاشقش شدم براش اسپند دود كن مامانش.بااجازه لينكتون كردم خوشحال ميشم به وب ماهم بياين.
مامان حنا
29 آذر 90 10:57
سلام گلم آپ کردم خواستی بیا منتظرتم
مامان رامیلا
29 آذر 90 12:12
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزدمهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق رخ معشوقه و مدهوش دلداده عشق .... شب یلدایتان پر ستاره و پر خاطره باد .
مامان یگانه زهرا
29 آذر 90 16:24
مبارکه عـــــزیــــــــــزم
مامان گیسو
29 آذر 90 20:47
سلام عزیزم چطوی دلت می آد مامانی به این جیگر بگی زشت خیلی هم نازه مرواریدت مبارک عزیزم
سانلي پرنسس
30 آذر 90 16:16
سلام يلداتون مبارك عزيزم.
shima
30 آذر 90 17:04
mobaraaaaaaaaaaaaaaaake dandone nazet shahrad joonie man cheghadam naasi shodi mamani joonesh 1alame boosesh kon ba gaz
مامان فاطمه
30 آذر 90 18:02
شادیتون 100 شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما یلدا مبارک . . .
زیبا
30 آذر 90 18:23
عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا
مامان طلا
1 دی 90 0:14
آخیییییی این پسر ناز که کچلش هم خیلی بامزه است .
مامان طاها
1 دی 90 9:22
مبارکت باشه خاله جوووون.
مامان طاها
1 دی 90 9:22
یلدا مبارک.
خاله هدي ياسمين زهرا
1 دی 90 10:44
مباركه مباركه واي خدا عجب كچل خوشگلي مامان شهراد جون ديگه پيش ما نمياين
مامان حنا
1 دی 90 11:47
سلام خانومی شب یلداتون مبارک آپم منتظرتون هستم
مامان علي خوشتيپ
1 دی 90 18:57
وااااي هزار ماشاالله چقدر كچل بهت مياد عزيزم شبيه اي كيو سان شدي كد ما تو مسابقه 150 هست از كليپمون ديدن كنيد .خوشحال ميشيم بهمون راي بديد