شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

پیشترفتهای من 4

1390/9/7 19:32
857 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم حالتون چطوره ؟ خوبین؟ امیدوارم هرجا که هستین خوب باشین . من امروز میخوام براتون از بزرگ شدن و پیشترفتهایی که کردم بگم .

من دیگه واسه خودم مردی شدم میتونم غذا بخورم میتونم با روروئکم هر جا که دلم میخواد برم ، میتتونم به تنهایی بشینم و البته وقتی بابایی از خونه میره بیرون پشت سرش گریه میکنم.آخه میدونین من بابا جونمو خیلی دوست دارم اون وقتی خونس همش با من بازی میکنه اما نمی دونم چرا همیشه میره اداره و منو تنها میذاره.اشکال نداره به جاش وقتی از اداره برمیگرده من با شیرین کاریام خستگی رو از تنش در میارم.

اینم عکسای جدید من:

 

راستی یه نظر خواهی :به نظرتون قالب قبلی وبلاگم بهتره یا این

یکی؟؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

mamani helena
8 آذر 90 0:07
ey ghorbone on pishraftet beram khale kheili naz shodi
مامان مليكا
8 آذر 90 13:47
قوبون اين مرد كوچولو اين قالب وبلاگت خيلي خوشمله
مامان آریان جون
8 آذر 90 22:23
ای مرد کوچک چه با نمک شدی عسلم. خوش به حالت که بابایی همش باهات بازی میکنه
مامان پریسا
9 آذر 90 6:39
به به به این گل پسر قند عسل که این همه کارای خوب خوب یاد گرفته.چقده هم ماشالله خوش عکسه این آقا داماد. عزیز دلم این قالب خیلی خوشمل تره
مامان خورشيد
9 آذر 90 8:11
انشااله حموم دامادي اين گل پسر. واقعا خنده هاي شيريني داره. اين قالب هم قشنگه.
مامان آمیتیس
9 آذر 90 8:18
سلام نازنازی چطوره ببوسش راستی این قالب وبتون قشنگتره
مامان علي
10 آذر 90 13:55
عزيزم خيلي بامزه شدي. احتمالا همه جاي خونه الان در تصرف اين مرد كوچكه. عزيزم قالب قبلي شادتر بود و من دوسش داشتم ولي يكم شلوغ بود. اين قالب هم قشنگه مبارك باشه
سارا(مامان سوگل)
11 آذر 90 15:43
چه عکسای خوکشلی
مامان یسنا
12 آذر 90 17:23
افرین به تو پسر باهوش.من وبلاگ قبلیتون رو به خاطر ندارم ولی این قالب قشنگتره.خوشحال میشم به وبلاگ یسنا سر بزنید
سحر مامان آراد
12 آذر 90 23:30
سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر میزنی مراقب کوچولوت باش بوسسسسسسسسسس
مامان یسنا
13 آذر 90 14:47
سلام ممنونم که قابل دونستید به وبلاگ یسنا سرزدید.ببخشید بی اجازه لینکتون کردم
shima
13 آذر 90 18:55
ey joonam ghorbone bozogshodanet bere khale joon :xcheghad nanazi asali shodi khale jooni mamani joonesh 1 alaaaaaaaaaaaame boooooooooooooosesh kon
مامان پریسا
14 آذر 90 11:57
سلام گلم آپم.
asal
14 آذر 90 15:03
azizam zendeh basheh in agha shahrad naz.anita jonama dost dareh ba shahrad shoma dost beshe khanomi
مامان محمد پارسا
17 آذر 90 9:23
سلام ناناز خاله خوبی ؟ نازشو برم که این همه شیرین کاری می کنه و بزرگ شده مامانی عکساش هم خیلی نازن حسابی خوردنی شده بوس واسه قند عسل
الينا گلينا
19 آذر 90 11:36
هم خودت خيلي نازي هم قالبت گل پسر قند عسل.
مامان امیرناز
20 آذر 90 15:01
سلام اقا خوشگله خیلی ماه شدیا ایشالا همیشه اینقد تند تند پیشرفت کنی به مامانت بگو پیش ما بیاد
مامان حنا
20 آذر 90 20:03
سلام خانمی خوبی یه بار اومدم کامنت هم گذاشتم نمی دونم چرا کامنتم نیست همون که شهر دزفول زندگی می کنیم پسرت چقدر ناز وبامزه ست خدا حفظش کنه با افتخار لینکتون کردم اگه تمایل داشتید شما هم منو لینک کنید
مامان پریسا
21 آذر 90 15:32
سلام بهار جون کجایییییییییییییییی؟
مامان فاطمه
21 آذر 90 20:32
سلام اومدم آپ نبودین به من سر بزنید
مامان حنا
23 آذر 90 11:51
سلام خانمی خوبید؟ شهراد جان خوبه ؟عکس جدید گذاشتم به من هم سر بزن شهراد جون رو ببوس
مامان یاسمین زهرا
23 آذر 90 12:03
خاله چقدر خوشگل میخندی دلم رفت
مامان رانيا
23 آذر 90 19:29
خوشمل مي خندي ادم قش مي ره
نازنین نرگس نفس مامان
24 آذر 90 0:12
چقدر پیشرفت کردی هزار ماشالاچه عکسای نازی
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
29 آذر 90 18:08
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . خوشحال ميشم به وبلاگم تشريف بيارين و باعث افتخارمه كه وبلاگ منو در ليست دوستان خود اضافه كنيد . www.jegheleh.niniweblog.com
yalda
19 بهمن 90 21:47
ghorbune oun khandehaye khoshkelet beram
مامان ماهک
8 اردیبهشت 91 16:09
سلام / قالبت خیلی زیباست .پسر گلت هم خیلی خشگله به وب ماهک من هم سر بزن .