شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

اولین عروسی

1390/5/20 16:30
795 بازدید
اشتراک گذاری

من 1 ماه پیش اولین عروسی زندگی که عروسی خاله ساناز(دختر خاله بابا جونیم)بود رفتم اصلانم از صدای بلند آهنگ نترسیدم و همش با عمه جونیام بازی می کردمو می خندیدم بعدشم که یه دفعه هالوژن های روی سقف تالار باغ نظرمو جلب کردو تا نیم ساعت مستقیم داشتم به اونا نگاه میکردم که کم کم خوابم برد. دیروز صبح مادرجون(مامان باباجونی)زنگ زد خونمونو به مامان جونیم گف که عمو امید(پسر خاله باباجون)رفته خواستگاری و جواب مثبت گرفته و بعد از افطار مراسم عقد کنونشه مامان جونیمم خیلی خوشحال شد.شب که شد عمو فرهاد(شوهر عمه جونم)اومد دنبالمون و همه باهم رفتیم خونه خاله بابام که از اونجا بریم خونه عروس خانوم وقتی مامان آقا داماد اومد همه با هم رفتتیم خونه عروس و باز من خوابم برد و اصل مراسمو از دست دادم اما وقتی بیدار شدم دیدم که همه خوشحالن و دارن میرقصن بعدش هم که مراسم تموم شد و ما عمو امیدو گذاشتیم خونه عروس خانوم و خودمون اومدیم خونه.اینم یه خاط ره از اولین عروسی و اولین عقد کنوننی که من رفتم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

بهارک
20 مرداد 90 20:03
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید..
ممنون میشم ما رو لینک کنید.

ممنون اما وقتی آدرس نذارین نمیشه سر بزنیم
آیلین جونی
21 مرداد 90 12:39
سلام شهراد جونی دوست خوبم ، عکسات خیلی نازه.همشونو دیدم خیلی قشنگن.
مامان نی نی گولو
21 مرداد 90 13:08
سلام عزیزم آفرین به این پسل ناز که مامانی رو اذیت نمی کنه وقتی میره مهمونی چقدر تو ملوسی همه عکساتو دیدم لینکتون کردم عزیزم خوشحال می شم ما رو جزء دوستانتون قرار بدید
مامان محمدرضا
21 مرداد 90 15:33
سلام بهار جان عکس پسرم رو گذاشتم خوشحال می شم ببینید عکس های شهراد جون جیگر رو هم دیدم ماشاالله خیلی ناز بود بهار جان خواستم اگه اشکال نداره لینکتون کنم

سلام گلم حتما سر میزنم منم لینکتون کردم عزیز
مامان طاهره
21 مرداد 90 15:41
مرسی که به ما سر زدید ،همیشه شاد باشید و در مجالش شادی شرکت کنید.
مادر سامان
22 مرداد 90 0:12
سلام خوشحال شدم وب خوشگل و نی نی نازتو دیدم
مامان سانای
22 مرداد 90 10:32
ممنون عزیزمکوچولوی شما هم خیلی نازه من با اجازه شما رو لینک کردم
مامان آریا
22 مرداد 90 10:38
عزیزززززززززم.شهراد جون ماشالله خیلی نازه. همه ی عکساشو دیدم.لینکتون کردم. راستی ممنون که به وب اریا ی من سر زدید
نانی
22 مرداد 90 10:41
ایشااله خدا براتون حفظش کنه
مامان پرنیا
22 مرداد 90 10:54
خاله جون سلام ممنون که بهم سر زدین خیلی وبلاگ قشنگی دارین و خیلی هم کوچولوی نازیییییییی این منو یاد عکسای کوچولویی خودم میندازه بازم بهم سر بزن.راستی نی نی با من دوست میشه
مامان رها
22 مرداد 90 11:44
ای جونم امیدوارم همیشه شاد باشین
مامان پارسا
22 مرداد 90 15:41
آفرین نفسی که مامانی رو اذیت نمیکنیایشالا دامادی خودت گلم ممنون که به ما سرزدین،خیلی خوشحال شدیم،ما اومدیم که شما بازم بیاین،بالاخره هر رفتی یه آمدی داره خواهر
مامان یاسمین زهرا
22 مرداد 90 17:25
همیشه به شادی
کیاراد تپلی
22 مرداد 90 18:52
سلام من کیارادم اومدم باهات بازی کنم چقدر تو نازی جیگر
مامان ساينا
23 مرداد 90 7:33
هميشه به عروسي و شادي جيگر
مامان نيروانا
23 مرداد 90 7:50
سلام بهارجان خوبي؟چه خبر از تولد برادرزاده ي عزيزت؟ يه كامنت برام گذاشته بودي من همون لحظه برات جواب گذاشتم روي همون كامنت نميدونم ديدي يا نه؟ بدردت خورد يا نه؟ جوابي ازت نديدم گفتم نكنه چون توي وب شهرادجان پاسخت رو نذاشتم نديده باشي. ببخشيد من داشتم باعجله ميرفتم كه پيغامت رو ديدم و در حداقل زمان جواب دادم. شهراد عزيز رو ببوس و همچنين برادر زاده ي ناز رو. بوس براي هر دو ايشالا هميشه به شادي و عروسي سر كني عزيزكم

مرسی از لطفت گلم کامنت رو که ندیدم اما بازم ممنونم
تولد بعد ماه رمضونه

مامان پریسا
23 مرداد 90 10:01
سلام پسر گلم ایشاا... عروسی خودت. با مامانی یه سر به دخترم بزن ببین چکار کرده ولی تو اینکارارو نکنی ها.
مامان آمیتیس
23 مرداد 90 10:03
سلام گل پسر قند عسل آمیتیس جون عکساتو دید و خیلی خیلی ذوق کرد و نینی گفت ما تو رو خیلی دوست داریم خوشحال می شیم ما رو هم از دوستانتون قرار بدهید
مامان آنام
23 مرداد 90 10:30
سلام عزیزم تو هم خیلی نازی عزیز دلم
مهسا( خاله سحر )
23 مرداد 90 21:53
سلام، عزیزم چه نی نی ناز و خوشمزه ای، ماشاالله. سحر ما از حالا با شهراد جون دوسته. بازم به ما سر بزنید.خوشحال میشیم
نازنین نرگس نفس مامان
24 مرداد 90 4:57
افرین به این گل پسر دخمل من از عروسی بدش میاد
bahar
20 شهریور 90 12:38
اااااای جاااان!چقد نازه این گله خوشگلتون! بدو بدو یه اسفند براش دود کن