شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

حموم

1390/5/6 15:46
1,701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای گلم امروز صبح مامانی رفت آموزشگاه رانندگی و باز منو خونه عزیز جون گذاشت منم پسر خوبی بودمو خوابیدم تا مامانیمم نیومد بیدار نشودم آخه میخوام مامان جونم رانندگی یاد بگیره که همش باهم بریم بیرونو کلی خوش بگذرونیم راستی امروز سالگرد ازدواج مامان بهارمو بابا کیوانمم هست  منم صبح با مامانم رفتم گل فوروشی و یه دسته گل خوشگل خریدیمو بردیم اداره پیش بابا جوووووووووونم اونم خیلی خوشحال شدو منو بوسید منم همش واسش می خندیدم بعد رفتیم خونه عزیز جونو نهار خوردیم و اومدیم خونه رفتیم حموم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

mamane heliya
6 مرداد 90 2:10
cheghad ba mazeh hasti shahrad kocholo.mersi ke be ma sar zadi.
مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 19:35
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی انشالله که دوستای خوبی برای همدیگه باشیم ماشالله نی نی نازی داری خدا حفظش کنه
مامان آریام عسل
7 مرداد 90 0:45
سلام وای چه پسمل نازی خیلی ناز و خوردنیه. آریام هم دوست داره با شهراد جون دوست بشه. من شهراد جون رو لینک میکنم. پسر من هم 28 فروردین بدنیا اومد
مامان محمد جون
7 مرداد 90 14:27
وای چی پسر دوست داشتنی داری خدا برات حفظش کنه امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم
یاسمن
7 مرداد 90 21:30
سلام نازیییییییی نی نیییییی به وب منم که اسمش دختر اسمانی هست توی نوزاد1تا10ماه !!! سربزنید ونظر بدین. ممنونم. ...
نانی
22 مرداد 90 10:40
جااااااااااااااانم . من عاشق اون عکس آخریه شدم
مامان نی نی طلا
22 مرداد 90 22:56
ای جااااااااان
نیلوفر مامان آرتین
25 مرداد 90 16:21
مرسی از اظهار لطفتون نسبت به آرتین. ماشالله پسرتون خیلی خوشگل و ناز
مامان پارسا
2 شهریور 90 14:42
حموم دامادیت ایشالا عزیزم