شهرادشهراد، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

پیشرفتهای من

1390/5/6 15:46
779 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای نانازم من امروز یه کاری کردم که مامانو بابام خیلی تعجب کردن.من تونستم غلت بزنممیدونین چرا تعجب کردنواسه اینکه عزیز جونم میگه هنوز واسه من خیلی زوده که اینطوری غلت بزنم.وقتی برگشتم مماخم کشیده شد به فرشو کلی گریه کردماما مامان جونم بغلم کدو همش از خوشحالی منو می بوسیدبابا جونمم بهم می خندید.خلاصه مامان بابام کلیاز پیشرفت من خوشحال شدنو هر روز منتظر حرکات بامزه و جدید از منن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازنین نرگس نفس مامان
4 مرداد 90 0:39
افرین به ابتین خیلی زوده پسملی که غلت بزنی افرین به ابتین باهوش و ورزشکار
نازنین نرگس نفس مامان
4 مرداد 90 0:51
شهرادجون حالا اگه اسمت رو اشتباه نوشتم من رو ببخش باش خاله جونبوس بوس واسه شهراد جون