شهرادشهراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

شهراد و شکوفه های باغچه پدرجون+تولد 58 سالگی پدرجون

1392/1/25 23:13
2,150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

دیروز رفتیم خونه بابام و جای شما خالی یه دفعه چشمم به شکوفه های آلبالو و زردآلو افتاد که واقعا یاغچه رو مثل بهشت گل بارون کرده بود و بابا جونمم همونجا گفت دوربینو بیار از شهراد عکس بگیر.

شکوفه های زیبای آلبالو

اینم شکوفه بهاری من که از همه اون گل ها زیباتره

و حالا تولد پدرجون:

امروز باباجونه من 58 ساله شد نمیدونین وقتی نگاش میکردم و موهای سفیدو زیباشو میدیدم چقدر دلم میگرفت و اون لحظه همش دعا میکردم که خدا کنه از من راضی باشه و خدا بهش عمر طولانی و با عزت بده.

اینم کیک تولد بابای گلم که حسابی با جون و دل درستش کردم و

دستورشو تو پست بعدی میزارم براتون.

و اینهم باباجونم همراه نوهای گل خونوادمون

 

بابای گلم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آیسا
26 فروردین 92 16:47
تولد پدرتون مبارک انشاالله همیشه شاد و سلامت باشه
و سایش بالاسرتون
هزارماشاالله چقد شماهنرمندید
چه کیک زیبای درست کردین صددر صد خیییییییییییلی خوشمزس
چه عکس زیبایی انداختی شهراد جون


مرسی دوست خوبم نظر لطفتونه
سمیرا مامی سایان
26 فروردین 92 17:06
تولد بابای محترمتون ایشالا کیک تولد 120 سالگیشون
بهار جوووونم لازم شد بیشتر با هم در ارتباط باشیم من کلا عاشق شیرینی و کیک و... هستم...کیکت عالی شده بسی لذت بردیم...منتظر دستور پختش میمونمشهراد نازم رو از طرف من حسابی بچلون


مرسی عزیزم منم اینجا زیاد دوستو رفیقی ندارم خیلی خوشحال میشم بیشتر باهم آشنا بشیم گلم
زهره مامان آریان
26 فروردین 92 23:09
چه درخت قشنگی چه پسر قشنگ تری اون وسط می درخشه. تولد پدرجون هم مبارکه.انشالله همیشه سایشون بالای سرتون باشه
مامان ایناز
26 فروردین 92 23:10
سلام شهرزاد جووووون.امیدوارم همیشه همینطور شاد و سلامت باشی همراه بابا و مامانت....
مریم (مامان ثناجون)
26 فروردین 92 23:25
تولد پدرتون مبارک انشاالله همیشه شاد و سلامت باشه
و سایش بالاسرتون
وبلاگتون خیلی زیباست مخصوصا قسمت شیرینش
من که عاشق شیرینیم..خیلی زیبا درستش کردید فک کنم خوشمزه هم بوده
شهرداد جون هم شکوفایی شده....

من با اجازتون لینگتون کردم...

لطف داری عزیزم
مریم (مامان ثناجون)
26 فروردین 92 23:28
بهار جون فک کنم شهراد را اشتباهی نوشتم ببخشید
ارشیدا خانم
27 فروردین 92 1:10
سلام به به خانمی دوباره شما هنر نمایی کردی؟تولد باباجونی مبارک ایشاله همیشه سالم باشن با این نوه ی جیگملش

مرسی دوست خوبم
بهاره مامان ونداد
27 فروردین 92 1:20
بوس واسه یه پسر خوش تیپ با افتخار لینک شدید
مامان پریسا
27 فروردین 92 9:49
تولد اقا جون مبارک باشه. ایشالله 120 ساله بشن . . ایشالله که قدرشو بدونید

کیک چی هست بهاره جون؟ منتظر دستورش هستم. خبرم کن.

حتما عزیزم
مامان امیرناز
27 فروردین 92 22:57
سلام عزیزم تولد پدرتون مبارک کیک هم عالی شده پیشمون بیاااااااا


سلام عزیزم ممنون اما شما آدرس وبتونو نزاشتین برام
مامان بنيتا
28 فروردین 92 15:40
تولد پدرتون مبارك اميدوارم ساليان سال در كنار هم جشن بگيرين كيكتون هم بينظير شده براي شهراد نازم
elham
29 فروردین 92 13:23
وای بهار چه کردی این از همه کیکهایی که درست کردی خشگلتر شده معلومه خیلی خوشمزه شده شده بوده انشالا همیشه سایه بابات بالا سرت باشه عزیزم

مرسی جاری جونم
مامان یاسین
29 فروردین 92 15:51
سلام دوست عزیزم ممنونم که به وبلاگ پسرم اومدین خوشحال میشم شما رو لینک کنم از طرف من شهراد جون رو ببوس


با افتخار لینکتون کردم گلم
بابای کیان
29 فروردین 92 16:20
به به چه آقا پسر خشگلی. خدا براتون حفظش کنه. در ضمن تولد پدر بزرگوارتون هم مبارک خدا همیشه پدرو مادرا رو سالم نگه داره. به جای ما هم تبریک بگید.

مرسی همینطور والدین شما
عکس نی نی خودت رو پیدا کن
29 فروردین 92 18:14
سلام ممنون که بهم سرزدی خوش حال میشم ادرس عکس اپلود شده پسرتون رو برام بفرستید تا عکسش رو توالبومم بزارم مرسی تاریخ تولد ونام شهرتون رو هم اگه دوست داشتید بنویسید
مامان آریام
4 اردیبهشت 92 16:53
تولد بابای مهربونتون هم مبارک باشه...ایشاالله 120 ساله بشن. راستی عجب کیک خوشمزه ای....