شهرادشهراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

شهراد شیطون

1391/3/29 16:04
2,137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب و مهربونم

شهراد جون دیگه کم کم داره واسه خودش مردی میشه و کمتر به وسایل خونه علاقه نشون میده بلاخره یکی از اسباب بازیهاش توجه گل پسرو جلب کرد.اگه گفتین چیه؟؟؟

توپ جادویی

واسه این میگم جادویی چون مارو از شر جمع کردن قاشق چنگال و در قابلمه نجات داد.

خلاصه همش این توپ جادویی اما بینوا رو میبره بالای سرش و با تمام قدرت پرتش میکنه پایین بابا جونش هم که بهش یاد داده توپو شوت کنه خلاصه هرجا که میریم این توپ سحرآمیزو هم با خودمون میبریم.

آهاااااااا:

حالا نوبت اصل قضایا و دلیل نوشتن این پست ، صحبت کردن پسرمه.گفتم که پسرم مرد شده باورتون نشدمشغول تلفن.

اینم اولین لغت نامه آقا شهراد:

مامان=ما(ma) البته اگه رده بندی کنیم من میشم نفر سوم.

بابا=بابا(baba) میبینین تروخدا من بیچاره انقدر زحمتشو میکشم اونوقت اولین چیزی که گفت بابا بود.

توپ=تو(tu)

ساعت=ده(dah) حتی تو تلوزیون هم تبلیغ ساعت میبینه کلی ذوق میکنه و میگه ده.

بنشین=بیش(bish)

عزیز جون=عزز(azez) مامان بنده که فکر میکنم شهراد بیشتر از من که مامانشم دوسش داره.

وحالا عکسای جدید شهراد خان در حال انجام دادن کارهای مختلف

    

بعد از یه توپ بازی نفس گیر آقا شهراد گرسنه میشه و میاد برای صرف ناهار

آقا شهراد داره تمام تلاششو میکنه تا برس و برداره

بلاخره موفق شد و داره موهاشو شونه میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آریام
30 خرداد 91 1:28
آفرین پسر باهوش مبارک باشه شیطنتهات هم شیرینه و دوست داشتنی
الينا گلينا
30 خرداد 91 12:16
آفرين به اين توپ جادويي و صد آفرين به شهراد با اين كلماتش
مامان بنیتا
30 خرداد 91 19:48
سلام مبارکه شهراد جان خاله جون خیلی قشنگ ماکارونی میخوری نوش جانت
مامان آریام
31 خرداد 91 1:21
خاله جون آپ کردم خوشحالم میکنی اگر برام یادگاری بذاری
مامان کیارش
31 خرداد 91 1:49
به به آفرین پسر باهوش... چقدر حرف زدن بچه ها شیرینه
مامانیه آرمیتا
31 خرداد 91 2:19
آفرین به این گل پسرخوش تیپ واین توپ فوق العادهشهرادآقا بزرگ مردکوچک ایشاله همیشه کلمات خوب به زبون بیاری خاله
ilijoon
31 خرداد 91 15:42
ماماني ممنون كه ما رو تو لينك دوستاتون قرار نداديد ولي ما چون خيلي دوستتون داريم از رو نميريم وباز هم بهتون سر ميزنيم

ببخشید گلم لینک شدین
mamane Ali
3 تیر 91 1:43
چه بانمک و شیرین .. راستی نگفته بودی راه میره ! گفته بودی ؟ شایدم گفته بودی من یادم نیست .. بوووس برای شهراد جونی
مامان فافا
3 تیر 91 14:09
کاش ما هم یه توپ جادویی داشتیم با کارهای جدیدت معلومه که واقعا آقا شدی
راضیه مامان محیا جون
3 تیر 91 16:38
افرین به این اقا پسمل چه شیطون و باهوشه تازه چه خوشمل هم حرف میزنه مبارکه عزیزم
مامان خورشيد
4 تیر 91 11:56
عزيزم مباركه چه شيرين صحبت مي كنه. ماكاراني هم نوش جونش انقدر خوشگل مي خوره كه هوس كردم. راستي حالا شهراد عزيزم كه مامان جونش رو بيشتر از شما دوست داره باز خوبه. خورشيد به من ميگه مامان ناراحت نشي يكم مهرشاد و بيشتر از تو دوست دارم.
مامان سانای
5 تیر 91 12:32
زنده باشی
آقا شهراد
5 تیر 91 13:49
سلام خيلي پسر ناز و بلايي داراي خدا برات حفظش كنه معلومه كه خيلي خيلي شيطونه خدا نگهدارش باشه براي اين پسر ناز
مامان سایان
5 تیر 91 14:32
سلام عزیزم ااای جونم به این گل پسری اااااای جوووووونم یه عالمه بوس واسه شهراد خان آره عزیزم بجتوردیم منم خوشحال میشم بیشتر باهاتون آشنا بشم با اجازتون وبلاگ گل پسر لینک میکنم
مامانی نریمان
8 تیر 91 15:14
سلام عزیز خاله کلی وقت بود بهت سر نزده بودم قربونت برم خیلی بزرگ شدیا در ضمن ماکارونی بخور نوش جونت
آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 تیر 91 2:44
آقاشهرادنیستی؟؟؟دلمون کلی تنگ شده
ilijoon
16 تیر 91 3:03
عزيزم اگر ممكنه آدرس وب ايليا رو تو لينك دوستاتون به صورت زير تغيير بديد ممنون ميشم ilijoony.niniweblog.com
مامان طاها
29 مرداد 91 13:51
عيد فطر روز چيدن ميوه هاي شاداب استجابت . این عید سعید بر شما و خانواده محترم مبارك باد .
نانا و نی نی جون
9 شهریور 91 15:39
حالا من هدیه الهیییییییییییییییی ندارم مقصرم مامان جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همش دلم آب میره برا نینیت
شاپرک
11 شهریور 91 13:23
شکلکهای جالب اروین بزرگترین انگیزه من برای نوشتن این موقع شب..... میدونید چی بووووووووووووووووووووووود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شکلکهای جالب آروین فرشته کوچکی به نام طناز شکلکهای جالب آروین
مامان کیارش
28 آبان 91 0:14
بدو بیا توپ بازی.
نیم وجبی
4 دی 91 13:58
خیلی نی نی بامزه ای دارین به نیم وجبی ما هم سر بزنید اگه خواستید لینکمون کنید