شهرادشهراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

یه جمعه قشنگ(2)

1391/3/13 22:59
1,638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای نازنینم

جمعه انقده روز خوبی بود که نگو.با پدر جون و عزیز جون و خونواده دایی جونیا رفتیم باغ پدرجونی.جاتون خالی گیلاسهای باغ هم رسیده بودن و من هم حسابی گیلاس خوردم.هرچی مامانم منو از درختا دور میکرد نمیشد بازم من جیغ و داد میزدم که من گیلاس میخوام.فکر کنم یه نیم کیلویی خوردم تازه بعدشم یکم دلم درد گرفت اما عزیز جونی واسم نعناداغ درست کرد که دل دردمم خوب شد.جای همتون خالی بود.

اینم گیلاسها که البته خوب که درخت خالی شد یادم اومد عکس بگیرم

منو مامانی و بابایی

شهراد بغل دایی علی روی درخت درحال خوردن گیلاس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان پریسا
13 خرداد 91 23:29
سلام شهراد جون.
چه باغ قشنگی
نوش جون گلم
راستی اون گیلاسا رو میشستی یا نه؟؟؟؟؟

نه عزیزم اصلا مهلت نمیداد که بشورم
مامان کیارش
13 خرداد 91 23:41
چه خوشکل دست انداخته دور گردن مامانش.... ماهم به زودی با عکسای باغ میآپیم....بوووس
مامانی وروجک
13 خرداد 91 23:54
سلام عزیزم واااای چه گیلاسای ترو تازه ای !نوش جونتون
هدیه جووووووووووووووون
14 خرداد 91 13:42
سلام الهی که همیشه در کنار هم خوب و خوش باشین چه باغ خوشگلی اره ما مشهدیم
مامان بنیتا
14 خرداد 91 16:35
سلام ایشالا همیشه بغل مامانی وبابایی خوش باشی عزیزم
مامان آریام
14 خرداد 91 21:39
همیشه به گردش خاله جون گیلاس هم نوش جونت باشه جای ما رو هم خالی میکردی
مامان آریام
14 خرداد 91 21:39
خاله جون مامانم بالاخره برام پست جدید نوشت. خوشحال میشم بیای به من سر بزنی
راضیه مامان محیا جون
15 خرداد 91 15:13
سلام شهراد جون انشاا... همیشه کنار هم خوش باشید نوش جونت عزیزم پیش ما هم بیاین
مامان خورشيد
16 خرداد 91 7:45
هميشه به گردش و شادي. واي دلم خواست.
چقدر صورت زيبا و شيريني داريد. به نظرم شهراد بيشتر شبيه شماست. الهي هميشه همينطور شاد و سلامت كنار هم باشيد.

چه عجب بلاخره یکی گفت شهراد شبیه منه
مامان مليكا
16 خرداد 91 8:02
سلام واي چه گيلاسهايي طفلكي پسرمون حق داشت نتونست از اين گيلاسها بگذره ايشالا هميشه شاد شاد باشيد
مامان رها
16 خرداد 91 9:31
ایشالله همیشه و همیشه شاد خوب و سرحال در کنار هم باشین خیلی عکستون زیبا بود خدا کوچولوتون رو براتون نگه داره ببوسید از طرف من شهراد جون رو به ما هم افتخار بدید ممنون می شیم
نسترن(مامان نیروانا)
16 خرداد 91 11:14
همیشه به گردش عزیز دلم...چقدر عکسای خوشگلی....ادم دلش باز میشه این طبیعت زیبا رو میبینه...
مامانه آرمیتا
17 خرداد 91 16:24
ممنون که به وبلاگ آرمیتا سرمیزنید.این پسرخوش تیپ حق داشته زیادگیلاس بخوره شهراد شکموی شیطون خاله نوش جونت . همیشه بخندی و سلامت باشی گلم
mamane Ali
18 خرداد 91 21:37
همیشه به گردش و شادی ..
مامان آدرینا
19 خرداد 91 0:11
ظاهرا بچه ها خیلی از بودن توی طبیعت لذت میبرن، شهراد جون که ماشالله خیلی ناز و دوست داشتنی امیدوارم همیشه بهش خوش بگذره.
منامامان یسنا
19 خرداد 91 21:06
سلام نوش جونت گوارای وجودت
مامان نيروانا
20 خرداد 91 15:22
جونم به اون گيلاسي كه تو درخت بغل داييشه. من اونو ميشه بخورم؟! همينجوري نَشُسته و تازه تازه!!! نگفتي گيلاسها خجالت بكشن همه شون بريزن از درخت رفتي اون بالا خاله جون؟ خوشمزه! هميشه شاد باشين عزيزم. بهار جونم،‌مرسي كه به سيندرلاي عروس ما سر زدين. عكسها تو ادامه ي مطلب بود، يادآوري نكردم تو پست ببخشيد. خوشحال ميشم بازم به ما سر بزني. راستي من تا حالا عكست رو نديده بودم. خوشحالم كه چهره ي دوست داشتنيت رو دارم. ميبوسمت بهار
نسترن(مامان نیروانا)
21 خرداد 91 1:30
تقدیم به دوست گلم و عروسک خوشگلش...اپم
مامان عاطفه
21 خرداد 91 16:55
بهار جون چقدر این آقا شهراد ناز و دوست داشتنیه . شاید باور نکنین اما خیلی ازش خوشم میاد و دوسش دارم .
ثمین
22 خرداد 91 13:38
سلام گلم عکسای دندونی ندیدم که اگه دوس داشتی برام ایمیل کن
مامانی فری
22 خرداد 91 23:59
عزیزم خصوصی داری

روش پاستیل شاه توت گذاشتم گلم
مامان زهره
24 خرداد 91 11:08
عكس ها قشنگ بودن دست مامان يدرد نكنه كه براي گل پسر نعناء دم كردن
زهرا.م.
28 خرداد 91 15:38
سلام پسرخیلی نازی دارین خدابراتون حفظش کنه.میشه بفرمایین شما کجایی هستین؟من دزفولی هستم
مامان دینا جون
29 خرداد 91 11:46
هنگام سرور کاینات است امشب هنگام گرفتن مراد است امشب بفرست مدام بر محمد صلوات زیرا که بهار صلوات است امشب عیدتان مبارک
ilijoon
31 خرداد 91 15:40
به به چه گيلاسهايي دلمون ضعف رفت
مامان محمدرضا
22 فروردین 92 23:59
سلام به به منم گیلاسسسسسسسسسسس.خوش به حالتون.ایشالا همیشه به گردش.
پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي
سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6