شهرادشهراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

شیطونیای شهراد

1391/3/1 15:44
1,696 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

بلاخره شیطونیهای آقا شهراد هم شروع شد.دیگه نه واسه ما کابینت مونده نه کشو.به هرچیزی که بتونه دست میندازه و درشو باز میکنه،باز کردن در همان و تخلیه وسایل داخل کابینتها هم همان.من بیچاره هم که نمیتونم سرش داد بزنم همش مثل یه دم کنده دنبالشم که یه وقت به خودش آسیبی نرسونه.

فضولی های شهراد به روایت تصویر

من بیچاره هی این لاسارو تا میکنم هی این پسر کوچولو درشون میاره و به هم میریزه

اینجا هم کشوهای میزتلوزیون مامانمو حسابی به هم ریخته

بعد از به هم ریختن کشو وسایل روی میز نظرشو جلب کرد

عاشقتم شیطون کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

mamane Ali
1 خرداد 91 20:19
من عاشق وروجکای شیطونم
الينا گلينا
3 خرداد 91 11:37
سلام عزيزم.حالا كجاشو ديدي تازه اول راهه ولي بچه با همينها شيرينه ديگه
مامان پریسا
4 خرداد 91 1:26
تازه اولشه......
مامان دینا جون
4 خرداد 91 17:17
خدای من چه پسر شیطونی.
نسترن(مامان نیروانا)
4 خرداد 91 20:19
لیله الرغائب شب آرزوهاست چشماتو ببند آروم بگو خدایا من عاشق توا م وبه تو نیاز دارم به قلب من بیا!! شما هم مثل من این شب رو به دوستات یاداوری کن شاید که از باغ دعاشون یک گل هدیه بگیری به یادم باش
نسترن(مامان نیروانا)
4 خرداد 91 20:19
شیطونیاتم مثل خودت شیرین شیرینه عزیزم
مهسا مامان مرسانا
4 خرداد 91 21:22
مامان علي خوشتيپ
4 خرداد 91 22:59
الهي فداش عاشق اين شيطنتاي بچه هام
منامامان یسنا
5 خرداد 91 0:43
ماشاالله به تو شهراد گلم.زیبایی بچه ها به همین شیطونیاست....
مامان محمدرضا
5 خرداد 91 14:32
سلام مامی شهراد جون وقت نمی کنم عزیزم دوست دارم هر روز بیام پیش تک تکتون ولی از دست اسن شیطونک های کوچولو مگه میشه خونه ما رو اگه ببینید وسایل اشپز خونه داخل پزیراییه وسایل انباری تو حاله اسباب بازی هاش هم که خدا میدونه ... کفش و دنپایی هامون هم باید دنبالشون بگردیم تا پیداشون کنیم این گل پسر نمی زاره هیچ چیزی سر جاش باشه خدا شهراد جون رو حفظش کنه باز هم پیش ما بیایین
هدیه جووووووووووووووون
5 خرداد 91 21:28
سلام ای جوووووووووووووووووونوم ماشالااااااااااااااااااااا چقد شیطون شدی و بزرگ اسپند فراموش نشه .و صدقه
مامان نیروانا
5 خرداد 91 22:06
سلام بهار عزیزم. خوبی خانومی؟ میبینم که شهراد گلم هم وارد مرحله ی جدید شیرینیاش شده. جونم. خدا بهت صبر بده بهرخانوم. به نظر من که البته از جایی خوندمش یکی ازکابینتها رو پر از وسایل امن کن براش مثل قاشق و ملاقه های چوبی و ظرفهای پلاستیکی و ... و کاملاً آزادش بذار تا با همونا حال کنه و بقیه ی کابینتها رو چفت و بست بزن تا زیاد اذیت نشی و خلاقیت و تمرین مهارتهای شهرادم با مانع مواجه نشه. فداتون. ببوسش حسابی
مامان آناهل
6 خرداد 91 0:09
سلااااااااااااااام . ببخشید نبودم . فداش شم خیییییییییییییییلی شیطون شده ماشالله داره.
مامان خورشيد
6 خرداد 91 8:45
عزيزم دعواش نكن ولي باهاش خيلي صحبت كن و براش توضيح بده كه كار بديه ممكنه توجه نكنه ولي واقعا روش اثر مثبت مي ذاره و يواش يواش قانع ميشه. چيزي رو از دستش به زور نگير كه لجباز شه حواسش رو پرت كن و بعد از پيشش بردار. اقتضاي سنش خوب ميشه. دكتر دخترم مي گفت هيچي مثل اين فضوليا به پرورش هوشش كمك نمي كنه.
مامان نوژا
6 خرداد 91 9:06
وای دختر منم همینطوری بوده و هست .تمام دستگیره ها رو باز کردیم.راه حل خوبیه ها
مامان زهره
6 خرداد 91 10:25
الهي قربون اين همه شيطوني.راستي خدا بهت صبر بده تازه اولشه
مامان بنیتا
6 خرداد 91 23:44
اخه مامانی شیطونیاش مزه داره مامانی
مامان مليكا
7 خرداد 91 8:24
باور كن مليكا تو اين سن هم هنوز از اين وروجك بازيها و شيطوني ها داره اما شيريني كودكي به همين كارهاشه ديگه از طرف من گل پسرمو ببوس
جوجه نارنجی ما
7 خرداد 91 16:20
سلام عزیزم من همیشه به شما سر میزنم اما شاید کامنت نزارم.ماشالا شهراد هم بزرگ شئه.وای خاله نیکا هم دقیقا همین شیطونی هارو میکنه
ilijoon
7 خرداد 91 18:34
آفرين شهراد جونم از بچگيت نهايت استفاده رو ببر به حرف كسي هم گوش نكن
ilijoon
7 خرداد 91 18:36
من لينكتون كردم شما چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mamane Ali
9 خرداد 91 14:31
سلام عزیزم علی کوچولو با یه عکس با نمک تو مسابقه ی نینی و شکلک شرکت کرده.. خوشحال ميشم بهش راي بدین .برای دادن رای به آدرس http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php برین و در قسمت نظرات رای خودتون رو بزارین
مامان پریسا
10 خرداد 91 16:10
سلام بهار جون. پیشا پیش میلاد حضرت علی و روز پدر مبارک باشه. شما برای جشن دعوت هستید بفرمایید
آشنا
11 خرداد 91 16:12
ای جانم. من عاشق پسر بچه های کنجکاوم. چقد با کشو حال می کنه!‌
مامان فاطمه حسنا
12 خرداد 91 9:52
سلام. امان از دست این بچه ها ... مشکلات مشترک مامانا
مامان آریام
12 خرداد 91 13:10
زنده همه پسرهای شیطون که یک دقیقه یک جا بند نمیشن من عاشق همین شیطنتها و پسر بچه های بازیگوشم
مامانیه آرمیتا
13 خرداد 91 11:52
سلام ممنون که به وبلاگ آرمیتاسرزدین . پسردوست داشتنی دارین ماشااله همینطوروبلاگ قشنگی . امیدوارم شهرادجون همیشه زیرسایه پدرومادرش شادوسلامت باشه .
مامانی وروجک
13 خرداد 91 23:56
به به چه جالبه نوع شیطونی ت!
مامان عاطفه
21 خرداد 91 16:59
پارسا از الان کشو هارو میریزه بیرو . نمیدونم همسن شهراد بشه میخواد چی کار کنه .
سجاد
19 فروردین 92 23:53
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...
مامان رادمهر
7 اردیبهشت 92 9:13
سلام عزیزم.خدا پسر نازتو حفظ کنه.به نظر میاد از اون پسراس که هیچکس رو تحویل نمیگیره ها . با اجازه لینک شدین