شهرادشهراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

❀ ♥یکی یه دونه مامان و باباش♥ ❀

روز مادر مبارک

1391/2/22 9:32
1,902 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

امسال دومین سالیه که خداوند مهربون منو لایق نام مقدس مادر کرده و یکی از اون فرشته ها آسمونیشو به من داده.واقعا به خاطر این لطف و نعمت بزرگی به من عطا کرده ازش ممنونم و روز و شب شکر نعمتش رو به جا میارم.

این روز قشنگ و مقدس رو به مامان گلم ، مادرشوهر عزیزم و همچنین همه مادر های مهربون دنیا تبریک میگم و برای همتون آرزوی سلامتی و تندرستی میکنم و امیدوارم هیچ وقت سایتون از سر خونوادتون کم نشه.

تقدیم به مادر و مادرشوهر عزیزم

سرو سایه گستر زندگی:

مادر تو کتاب همیشه گشوده ایثاری

تو در مزرعه زندگیمان بذر سپیده و مهر می کاری

تو چون آسمان زلالی و چون باران بخشنده

مادر قامت تو قیامت عشق است

در وصف تو کلمات عقیمند و واژگان محدود

ای خوب ترین،ای رئوف ترین سرچشمه زیبایی ها

ای ساکن کوی مهتاب

ای آب و آیینه و مهتاب

نام بلندت جاودان و کتاب وجودت به شیرازه امن و امان خداوندی استوار و تلاش بی شائبه ات در بارگاه الهی پذیرفته باد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان پریسا
22 اردیبهشت 91 9:55
سلام گلم. من هم روز تولد حضرت فاطمه و روز مادر را به شما تبریک میگم. راستی بهار جون قالبت واقعا" مشکل داره هااااااا. http://www.3jokes.com/images/2008/Data03/Mothers_Day/3Jokes_Mother%20(23).jpg
مامان کوروش
22 اردیبهشت 91 12:42
عزیز دلم روزت مبارک ممنون که اومدی شما رمز خواستی و من ندادم
منامامان یسنا
22 اردیبهشت 91 14:44
مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، روزت مبارک باد.
مامان پریسا
22 اردیبهشت 91 16:06
ببخش گلم قصد نداشتم ناراحتت کنم.
ولی یکی دیگه از مامان ها هم که از قالب شما استفاده کرده بود ،مطالب رو درست نشون نمیداد.
منظورم این نبود که اصلا" باز نمیشه. منظورم این بود که مطالب کامل به هم ریخته بود. و پست شما در قسمت پایین نشون داده میشد. و این بالا کامل سفید بود.
قالب دوستمون هم که حدود 10 دقیقه خاموش روشن میشد تا بالاخره مطالب رو نشون میداد.
مرور گر من اکسپلوره هستش. و خیلی ها هم استفاده میکنن.
ولی فکر میکنم بعضی قالب ها واقعا" مشکل دارن.
الان که عالی شده.

عزیزم من اصلا از حرف دوست خوبی مثل شما ناراحت نمیشم اگه مرورگرتو muzila بزاری حتما متوجه تفاوتش میشی
مامان نازنين رقيه
22 اردیبهشت 91 20:58
فاطمه نام مادر هستي است... ميلاد مادر عالم و روز زن مبارك
مامان کوروش
23 اردیبهشت 91 8:11
روزت مبارک عزیز دلم
ilijoon
23 اردیبهشت 91 8:13
مامان جون مهربون روزت مبارك
مامان مليكا
23 اردیبهشت 91 9:06
عزيزم روزت مبارك
مامان خورشيد
23 اردیبهشت 91 9:23
عزيزم مادر بودنت مبارك
مامان آریام
23 اردیبهشت 91 12:15
مامان مهربون روزت مبارک امیدوارم همیشه سایه مهر و محبتت برای کودک نازت پابرجا باشه
مامانی نریمان
23 اردیبهشت 91 14:36
سلام بهار جون روزت مبارک امیدوارم سالهای سال سایه ات از سر شهراد گل کم نشه
مامان علی خوشتیپ
23 اردیبهشت 91 14:45
زن شکوفه ای است که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی.موقع گل کردن عشق ورزیدنی و در وقت پژمردن پرستیدنی است روزت مبارک ای گل زیبای خلقت
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 14:53
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .
مامان دینا جون
23 اردیبهشت 91 15:38
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
مامان بنیتا
24 اردیبهشت 91 0:18
سلام روز مادر رو بهتون تبریک میگم
سارا(مامان سوگل)
24 اردیبهشت 91 7:34
روزت مبارک مامان مهربون
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:13
گفتم مادر! ... گفت: جانم گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ... اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....! روزت مبارک مامان مهربون شهراد.
ilijoon
24 اردیبهشت 91 16:00
محيا كوچولو
24 اردیبهشت 91 19:47
مــادر آن مــرکــز پــرگــار عـشـق مــادر آن کـاروان سـالـار عـشـق آنـکـه جـان در پـیـکر گیتی دمید روزگــــار تـــازه آئـــیـــن آفـــریـــد گــریــه هـای او ز بـالـیـن بـی نـیـاز گــوهــر افــشـانـدی بـدامـان نـمـاز اشـک او بـر چید جبریل از زمین همچو شبنم ریخت بر عرش برین روز مادر بر همه فرشتگان زميني مبارك
مامان نوژا
26 اردیبهشت 91 9:09
روز مادر يعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! روز مادر يعنی به تعداد همه روزهای آينده تو ،دلواپسی! روز مادر يعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بيداری ! روز مادر يعنی بهانه بوسيدن خستگی دستهايی که عمری به پای باليدن تو چروک شد روز مادر يعنی بهانه در آغوش کشيدن او که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود روز مادر يعنی باز هم بهانه مادر گرفتن....
شراره
26 اردیبهشت 91 10:36
روزت مبارك عزيزم ببخشيد با تاخير تبريك گفتم
نسترن(مامان نیروانا)
26 اردیبهشت 91 22:42
تمام این گلهای زیبا تقدیم به تو مامان عزیز و مهربون
مامان فافا
27 اردیبهشت 91 19:59
روزت مبارک مامان مهربون
مامان پریسا
28 اردیبهشت 91 20:09
سلام اقا شهراد گلم. خوبی. مامان بهار جون خوبه؟
مامان آناهل
6 خرداد 91 0:05
سلام عزیزم روزت مبارک. ببخشیدبا تاخیر
آشنا
11 خرداد 91 16:14
سلام مامان شهراد کوچولو.
من هم امسال روز مادر نصفه و نیمه حس مادری داشتم.
روزهای مادرانه شیرینی با پسرکوچولوت داشته باشی.
به من و پسرکم! سر بزنید.

مرسی که بهمون سر زدی عزیزم.اما متاسفانه مرورگر سیستم من مشکل داره و نمیتونم واسه بلاگفا نظر بزارم.